درخواست بازپرداخت برای خرید درون برنامه ای در فروشگاه اپل شامل برداشت بلیط با استفاده از صفحه گزارش مشکل در وب سایت اپل است. با شروع iOS 15 ، کاربران می توانند مستقیماً برای خریدهای درون برنامه ای درخواست بازپرداخت کنند.
ویژگی جدید تقاضای بازپرداخت برای خریدهای درون برنامه ای را برای کاربران آسان می کند. اپل یک StoreKit API جدید معرفی کرده است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد گزینه “درخواست بازپرداخت” را به برنامه های خود اضافه کنند. پس از انتخاب ، لیستی از خریدهای درون برنامه ای که برای برنامه های خاص انجام شده است به کاربران ارائه می شود. سپس کاربران می توانند خرید را انتخاب کرده و بر روی دکمه درخواست بازپرداخت کلیک کنند. پس از درخواست بازپرداخت ، در 48 ساعت آینده کاربران از طریق ایمیل از اپل دریافت می کنند. علاوه بر این ، ایمیل کاربران را با وضعیت بازپرداخت آنها به روز می کند و در صورت لزوم ، توضیحاتی ارائه می دهد.
مشتریان هنوز هم می توانند به صفحه گزارش مشکل اپل مراجعه کنند. در اینجا آنها می توانند وضعیت درخواست خود را بررسی کنند. اما به نظر می رسد که فقط برای خریدهای درون برنامه ای مستقیماً در برنامه می توانید بازپرداخت کنید.
برداشت ما
دریافت بازپرداخت از App Store با توجه به اینکه تحت پوشش سیاست بازپرداخت است کاملاً آسان است. با این حال ، شماره گیری درخواست بازپرداخت شامل پرش از چند منو است. این روش برای یک کاربر متوسط کاملاً پیچیده بود. با شروع iOS 15 ، کاربران می توانند مستقیماً در برنامه درخواست بازپرداخت کنند.
اپل در معرفی گزینه بازیابی بسیار دقیق است. در اوایل این هفته ، اپل iOS 15 را در WWDC 2021 اعلام کرد. آخرین به روزرسانی iOS دارای ویژگی های جدیدی مانند Live Text ، FaceTime Portrait Mode ، AR Walking Directions و سایر موارد است.
[via Apple]
بدون دیدگاه