اپل امروز اعلام کرد که کمیسیون های ناشرانی را که متعهد می شوند مطالب خود را از طریق اخبار اپل منتشر کنند ، کاهش می دهد. برنامه جدید وابسته به اخبار ، کمیسیون شرکت فناوری را از 30 to به 15 reduces کاهش می دهد.
برای داشتن کمیسیون های کمتر ، نشریه باید حضور چشمگیری در برنامه Apple News داشته باشد. اپل در حال حاضر 30 درصد کمیسیون خرید ناشران را در این برنامه دریافت می کند. در صورت انتخاب ناشر ، برنامه های خبری 85 درصد از درآمد اشتراک برنامه را جمع آوری می کنند.
“دسترسی مشتریان اپل نیوز به اطلاعات معتبر از شرکای انتشاراتی ما از همان روز اولویت ما بوده است.” “بیش از یک دهه است که اپل روشهای زیادی را برای دسترسی و لذت بردن از محتوای خبری در محصولات و خدمات ما به مشتریان ارائه کرده است. ما صدها برنامه خبری از ده ها کشور در سراسر جهان در App Store در اختیار داریم و قالب Apple News را ایجاد کرده ایم تا به ناشران ابزاری برای نمایش محتوای خود ارائه دهیم و تجربه ای عالی را برای میلیون ها کاربر Apple News ارائه دهیم.
ناشران می توانند از امروز برای این برنامه درخواست دهند. برای واجد شرایط بودن برای این طرح ، ناشر باید حضور “پایدار” Apple News را در استرالیا ، کانادا ، ایالات متحده و بریتانیا حفظ کند. علاوه بر این ، ناشران باید یک کانال Apple News داشته باشند و همه مطالب را در قالب Apple News منتشر کنند. اطلاعات بیشتر در مورد Apple News Format و برنامه جدید Apple را می توانید در وب سایت Apple بخوانید.
آیا از Apple News استفاده می کنید؟ تجربه شما چطور است؟ نظرات خود را در قسمت نظرات زیر به ما بگویید!
[Via Apple]
بدون دیدگاه