در ماه ژوئن سال جاری ، توییتر اعلام کرد که در حال آزمایش ویژگی پولی جدیدی برای اتاق های صوتی زنده به نام Ticketed Spaces است. این شرکت اکنون فاش کرده است که این ویژگی را برای برخی از کاربران iOS گسترش می دهد. انتظار می رود Ticketed Spaces به زودی برای همه دستگاه های iOS در دسترس باشد.
توییتر در پیام دیروز خود نوشت: “بدانید که کمی طول می کشد ، اما ما می خواهیم آن را برای شما مناسب کنیم.” برای دسترسی به اتاق های بلیط ، سازندگان می توانند بین 1 تا 999 دلار هزینه دریافت کنند. علاوه بر این ، آنها می توانند محدودیت ظرفیت اتاق را انتخاب کنند. به عبارت دیگر ، سازندگان می توانند تعداد افرادی را که به اتاق بپیوندند انتخاب کنند.
توییتر یک مدل جالب برای تقسیم درآمد برای سازندگان ارائه می دهد. شرکت کنندگان در گروه آزمون می توانند 97 درصد درآمد خود را حفظ کنند. با این حال ، کاهش 97 درصدی پس از هزینه 30 درصد از فروشگاه Apple است. به عبارت دیگر ، سازندگان می توانند تقریباً 50 درصد درآمد خود را در قالب هزینه های متعدد پرداخت کنند.
توییتر اعلام کرده است که با افزایش سود از 50،000 دلار ، هزینه ها را از 3 to به 20 increase افزایش می دهد. با این حال ، افزایش هزینه تنها زمانی اعمال می شود که ویژگی به طور گسترده در دسترس قرار گیرد. در همین حال ، این شرکت در حال کار بر روی چگونگی پیدا کردن یا جستجوی مستقیم این اتاق ها توسط مصرف کنندگان است. برای برخی از کاربران ، آنها در بالای برنامه تلفن همراه ظاهر می شوند. همچنین اتاقهای صوتی را نشان می دهد که پیروان شما به آن گوش می دهند. توییتر همچنین ادغام شخص ثالث را ارائه می دهد تا برنامه های شخص ثالث بتوانند این ویژگی را ادغام کرده و کاربران را به Ticketed Spaces سوق دهند.
فضاهای بلیط توییتر چیست؟
فضاهای بلیط شده توییتر به شدت از Clubhouse الهام گرفته است. علاقمندان می توانند بلیط بخرند و در جلسه صوتی زنده شرکت کنند. توییتر Ticketed Spaces را در ماه ژوئن برای حساب هایی با حداقل 1000 دنبال کننده افتتاح کرد.
[via The Verge]
بدون دیدگاه