Amiibo نینتندو از رقبایی که باعث به وجود آمدن آنها شده اند فراتر می رود ، اما آیا آنها خیلی بیشتر خواهند ماند؟

اخبار اپل


منبع: ربکا اسپیر / iMore

ارقام amiibo نینتندو یکی از محبوب ترین موارد نینتندو با قابلیت منحصر به فرد این اسباب بازی در تعامل با بازی های ویدئویی است. با این حال ، آنها حتی ایده اصلی نینتندو نبودند. شرکت بازی سازی ژاپنی آنها را تنها در پاسخ به حس زندگی اسباب بازی ها ، که توسط Skylanders ایجاد شده و توسط Disney Infinity ایجاد شده است ، تولید می کند. رقبای amiibo نینتندو از بین رفتند و با این وجود هر سال amiibos جدیدی تولید می شود.

زمانی بود که هر بازی جدید نینتندو با amiibo سازگاری داشت ، اما اکنون این بازی به موفقیت رسیده است. علاوه بر این ، آمیبیو کمتری تولید می شود. بنابراین این برای این مجموعه های کوچک چه معنایی دارد؟ آیا نینتندو فروش آنها را به طور کامل متوقف می کند؟ یا در آینده عنصری کلیدی برای نینتندو خواهند بود؟ برای پاسخ به این ، ما تاریخچه amiibo را بررسی می کنیم ، وضعیت فعلی آنها را ارزیابی می کنیم و با چشم اندازهای آینده آنها نتیجه گیری می کنیم.

معاملات VPN: مجوز مادام العمر 16 دلار ، برنامه های ماهانه 1 دلار و بیشتر

Spyro Skylanders مد جدیدی را شروع می کنند

ایکس باکس وان Skylanders Imaginators

منبع: iMore

دیوانه است که فکر کنیم amiibo هفت سال است که وجود دارد. دیوانه کننده ترین چیز این است که آنها در واقع پاسخ اسباب بازی های Sky’s Sky’s Bob هستند. نینتندو نه تنها با هوس اسباب بازی های ویدئویی دیر کرد ، بلکه به نظر می رسید که پای خود را به تولید چیزی که سرانجام به یک آمیبیو دائمی تبدیل می شود ، می کشاند.

نکته جالب این است که اکتیویژن در ابتدا می خواست در مورد ایده های RFID با نینتندو همکاری کند ، اما نینتندو از انجام این کار راحت نبود.

کالین کامپل از Polygon مقاله ای عالی در مورد داستان پشت Skylanders در سال 2014 نوشت ، که توصیه می کنم آن را بخوانید. اما ماهیت آن اینجاست. فرد فورد و پل رایش ذهن های خلاقی در پشت این اسباب بازی جدید ویدئویی منحصر به فرد بودند. بعد از اینکه اکتیویژن چندین رایانه بازی ، از جمله Spyro را به دست آورد ، از این دو نفر خواسته شد که از بین خریدهای جدید ، ملکی را انتخاب کرده و یک بازی در اطراف آن ایجاد کنند. Spyro انتخاب شد و به زودی ایده ایجاد اسباب بازی هایی را که با بازی ویدئویی تعامل دارند دنبال کرد.

نکته جالب این است که اکتیویژن در ابتدا می خواست در مورد ایده های RFID با نینتندو همکاری کند ، اما شرکت بازی سازی ژاپنی احساس نمی کرد که به طور کامل به اسباب بازی ها متعهد است. پس از مدتی ، Skylanders در سال 2011 به قفسه های فروشگاه ها وارد شد و تعداد آنها همچنان موفقیت بزرگی بود. تولد اسباب بازی های زندگی متولد شد. Disney Infinity ، Nintendo و Lego Dimensions به زودی از چهره بازی های ویدیویی خود استفاده کردند.

amiibo وارد رینگ می شود و هنوز ایستاده است

ماریو آمییبو

منبع: ربکا اسپیر / iMore

نینتندو برای اولین بار در سال 2013 ایده اسکن اسباب بازی ها را با Pokémon Rumble U NFC Figures ، کلکسیون های شکننده ای که در Poké Balls پنهان شده بود ، مطرح کرد ، بنابراین شما نمی دانستید کدام را بخرید. آنها خیلی خوب کار نکردند ، اما خوشبختانه این امر نینتندو را متوقف نکرد. اولین amiibo ، که سرانجام در سال 2014 با موفقیت بزرگ راه اندازی شد ، بسیاری دیگر نیز دنبال شد.

از قضا ، amiibo از رقبایی که باعث به وجود آمدن آنها شده بودند پیشی گرفت.

در حالی که Skylanders یک شوق کاملاً جدید را آغاز کرد و تبدیل به یک حق رای دادن چند میلیون دلاری شد ، موفقیت آن تنها چند سال به طول انجامید. در نهایت ، فروش شکست خورد و در حال حاضر هم ارقام و هم بازی ها دیگر تولید نمی شوند. Lego Dimensions و Disney Infinity نیز از کار افتادند. در همین حال ، amiibo به تنهایی در این زمین اسباب بازی ایستاده و به زندگی خود ادامه می دهد.

پس چرا amiibo اینقدر خوب عمل می کند؟ این به عوامل متعددی برمی گردد. به عنوان مثال ، بر خلاف Skylanders و Disney Infinity ، که برای اسکن به لوازم جانبی زیربنایی احتیاج دارند ، Nintendo Wii U و در حال حاضر Nintendo Switch به بازیکنان اجازه می دهند اسباب بازی ها را مستقیماً با کنسول اسکن کنند. خلاص شدن از شر این کارگزار بزرگ ، استفاده از این اعداد را بسیار راحت تر می کند. این amiibo همچنین با طیف وسیع تری از بازی های نینتندو کار می کند ، به جای اینکه فقط به یک حق رای دادن متصل باشد ، بنابراین از قابلیت استفاده بیشتری برخوردار است.

حق رای دادن Toys-to-Life انتشار اولیه
اسکای لندرز 14 اکتبر 2011
دیزنی بی نهایت 18 آگوست 2013
نینتندو آمییبو 10 ژوئن 2014
ابعاد لگو 27 سپتامبر 2015

برخلاف Skylanders ، نینتندو قبلاً نوستالژی زیادی در پشت خود داشت ، که مورد علاقه طیف وسیعی از سنین بود. علاوه بر این ، طراحی با کیفیت آنها باعث می شود بیشتر احساس اسباب بازی را داشته باشند تا اسباب بازی های ارزان قیمت ، بنابراین کودکان و بزرگسالان آنها را خریداری می کنند. ظاهراً دیزنی نیز یک عامل نوستالژی بزرگ داشت ، اما نینتندو قبلاً ریشه در دنیای بازی با حق رای دادن داشت. ناگفته نماند ، جمع آوری کلکسیونی برای شخصیت های نینتندو سخت تر بود مگر اینکه به دنبال ماریو یا گوگل باشید. اما با amiibo ناگهان به چهره های با کیفیت از Metroid ، Monster Hunter ، Zelda ، Animal Crossing و دیگران دسترسی پیدا کردیم. امروزه هنوز فروش خوبی دارند ، چه استفاده شده و چه نو.

هنوز هم قوی پیش می رود

شمشیر آسمان Zelda و Loftwing Amiibo و Joy Cons Brighter

منبع: ربکا اسپیر / iMore

amiibo استفاده شده و جدید هنوز ارزشمند تلقی می شود ، در حالی که اکثر چهره های Skylanders و Disney Infinity هزینه چندانی ندارند.

به یاد دارم در سال 2015 وارد Toys R Us (RIP) شدم و به دیوارهای چهره های آمیبیو که در قفسه ها آراسته شده بود نگاه کردم. رونق اولیه ای وجود داشت که در آن جمع آوری اعداد دشوار شد (چه به دلیل کمبود پیش بینی شده و چه کمبود محبوبیت آنها قابل بحث است) ، و سپس به نظر می رسد که فروش آمیبیو کند شده و در فروشگاه ها فراوانی وجود داشته است.

به طرز عجیبی ، این آمیبیوهای محبوب که ابتدا به بخشهای پاکسازی رسید ، ناگهان نادر و در نتیجه برای کلکسیونرها ارزشمند شد. سپس به نظر می رسید که مجموعه amiibo دوباره شروع شود وقتی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در سال 2017 همراه با مجموعه ای از چهره ها منتشر شد. امروز ، جامعه amiibo هنوز قوی است ، همانطور که در اوایل امسال مشاهده شد هنگامی که کتاب آمیبی غیر رسمی Kickstarter Ninty Media موفق شد معادل 49،371 دلار را جمع آوری کند ، در حالی که برای رسیدن به هدف شما فقط به معادل 4094 دلار نیاز داشت. امروزه فروشگاه های بازی های ویدئویی مورد استفاده و فروشندگان eBay می توانند با فروش تقریباً هر amiibo جدید یا استفاده شده ، که برخی از آنها 300 دلار یا بیشتر به فروش می رسند ، سود خوبی کسب کنند. در همین حال ، اکثر شماره های Skylanders و Disney Infinity هزینه چندانی ندارند.

Skylanders برای فروش

منبع: ربکا اسپیر / iMore

اگرچه نینتندو تقریباً به اندازه آمیبیو که در قفسه های فروشگاه وارد می شود پمپ نمی کند ، اما هر سال تعداد انگشت شماری از آن را تولید می کند. این تا حدی به این دلیل است که نینتندو قصد دارد برای هر جنگنده Super Smash Bros. Ultimate و ما هنوز منتظر انتشار برخی از شخصیت های DLC هستیم.

نقشه های Sanrio Animal Crossing Amiibo

منبع: iMore

برخی از amibo بسیار محبوب تر از دیگران هستند. نکته قابل توجه این است که وقتی amiibo کسل کننده تر Smash Bros روی قفسه های فروشگاه فرود می آید ، فقط طرفداران اختصاصی آنها را دنبال می کنند. سپس بازدیدهای بزرگی مانند کارت های amiibo Zemia & Loftwing یا amiibo Animi Crossing Sanrio وجود دارد. هربار که در خرده فروشان مختلف موجود می شوند ، سهام در عرض چند دقیقه به پایان می رسد. ناگفته نماند ، کارت های سانریو عملکرد وحشتناک آمریکایی داشتند که خرید آنها را برای مردم دشوار می کرد.

آیا amiibo از همه ما بیشتر زنده خواهد ماند؟

افسانه Zelda Breath of the Wild Amiibo

منبع: iMore / ربکا اسپیر

من شخصاً فکر می کنم بسیار بعید است که نینتندو تولید این پول را متوقف کند ، به ویژه هنگامی که آنها با قیمت بالا بفروشند و هزینه تولید آنها در دسته های بزرگ چندان زیاد نباشد. با این حال ، من فکر می کنم که در آینده شرکت با ارقامی که ایجاد می کند انتخابی تر خواهد بود. به طور خاص ، Legend of Zelda amiibo بسیار محبوب هستند ، بنابراین من مطمئن هستم که وقتی دنباله Breath of the Wild اکران می شود ، چهره های بیشتری را خواهیم دید.

اما amiibo چقدر دیگر دوام می آورد؟ حداقل ، من مطمئن هستم که ما تا پایان عمر شاهد یک amiibo جدید خواهیم بود. سپس به این مسئله مربوط می شود که آیا نینتندو افزودن اسکن NFC را در کنسول نسل بعدی خود ارزشمند می داند یا خیر. من حدس می زنم که اسکن NFC متوقف می شود ، اما amiibo به شکل کمی متفاوت از آنچه که ما در حال حاضر آنها را می شناسیم ادامه می دهد. شاید آنها فقط بدون تراشه های NFC کلکسیونی شوند. یا شاید نینتندو راهی جدید برای تعامل با سخت افزارهای آینده پیدا کند. در هر صورت ، این پول برای نینتندو آسان است ، بنابراین ادامه فعالیت amiibo منطقی خواهد بود.

زنده باد amiibo!

نظر شما در مورد آینده amiibo چیست؟ آیا شما از طرفداران بزرگ این مجموعه ها هستید؟ آیا فکر می کنید آنها دوام زیادی خواهند داشت؟ در مورد آن در نظرات زیر به ما بگویید.



مانی ربات

خرید اپل ایدی

آخرین اخبار کلاب هاوس

خرید دعوت نامه کلاب هاوس

خرید پاسور

منبع اصلی پست

bitly
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Apple TV +
اخبار اپل
«اتاق شلوغ» با هنری ایکنبری و سایر بازیگران Apple TV + بازیگران خود را تکمیل می کند.

منبع: Bryan M. Wolfe / iMore Apple TV + همچنان به تکمیل بازیگران خود برای مجموعه گلچین آینده ادامه می دهد اتاق شلوغ با انبوهی از ستاره های جدید که روی پروژه امضا می کنند. همه آنها به تام هالند و بسیاری دیگر ملحق خواهند شد تا چیزی که می …

اخبار اپل
تقاضای زیاد باعث می‌شود آیفون از قفسه‌های فروشگاه‌ها خارج شود

مشکلات اقتصادی جهانی باعث کاهش تقاضای آیفون نمی شود. عکس: Leander Kahney / Cult of Mac به گفته یک تحلیلگر محترم، تقاضای آیفون همچنان قوی است. این با وجود مشکلات زنجیره تامین که تولید سایر محصولات اپل را کند می کند. این تحلیلگر نسبت به اپل خوش‌بینانه است و می‌گوید …

تلویزیون + آرم
اخبار اپل
انصراف لوپیتا نیونگو از اپل تی وی + نمایش “بانوی دریاچه”

Lupita Nyong’o اکنون از برنامه تلویزیونی + Apple TV انصراف داده است خانمی در دریاچه، اگرچه فصلی برای تغییر مشخص نشده است. با این حال، نیونگو فرمی برای ترک پروژه ها دارد، اما برنامه ریزی همه گیر دلیل خروج آنها از نمایش HBO Max بود. آمریکانا دو سال پیش. این …