اپل برنامه خود را برای راه اندازی دانگل ارزان Apple TV لغو کرده است تا بر محتوای جدید Apple TV + تمرکز کند

کنترل از راه دور جدید سیری
اخبار اپل



منابع آشنا با برنامه های اپل جزئیات مربوط به بحث و نگرش داخلی شرکت در قبال Apple TV +را فاش کرده اند. گزارش شده است که اپل تی وی پلاس را به عنوان یک واحد تجاری مستقل می بیند ، نه راهی برای جذب مردم به اکوسیستم اپل.

در اوایل سال 2018 ، گزارش شد که اپل روی کلید ارزان Apple TV به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه برای Apple TV با قیمت 149 دلار کار می کند. این پروژه توسط مدیر اجرایی تیم صوتی و بازاریابی تصویری تیم تروردال ، تیم توردال ، مدافع این موضوع بود که چگونه تلویزیون های کم هزینه می توانند Apple TV + را برای مخاطبان بیشتری در دسترس قرار دهند. این بر اساس تجربه او در هدایت پروژه های مشابه در Netflix و آمازون است. بر اساس گزارشات ، گرگ یوشواک و فیل شیلر اصرار دارند که اپل نباید دستگاه های ارزان قیمت کم تولید کند ، زیرا این می تواند به شهرت این شرکت برای محصولات برتر آسیب برساند. به همین دلیل ایده سوئیچ های ارزان قیمت Twerdahl TV بسته شد. گزارش شده است که توردال اخیراً اپل را ترک کرده است.

اپل تصمیم گرفته است که راه حل ایده آل وسط توسعه برنامه های Apple TV + در سایر سیستم عامل ها ، از جمله دستگاه های سامسونگ ، Roku ، آمازون ، سونی و مایکروسافت باشد. پیش از موافقت Roku با افزودن دکمه ویژه Apple TV + به کنترل از راه دور ، شایعه شده بود که اپل در حال بررسی قرار دادن نام تجاری Apple بر روی دستگاه شرکت دیگری است. گزارش شده است که اپل هیچ برنامه ای برای دکمه مشابه دیگری ندارد.

اپل قصد دارد حجم محتوای معمولی جدید Apple TV + را در سال 2022 با حداقل یک افزودن جدید در هفته افزایش دهد. این میزان دو برابر سریعتر از افزودن محتوا تا سال 2021 است. ظاهراً اپل با پرداخت هزینه محتوای اختصاصی Apple TV + مشروط بر این که شرکای استودیو هزینه های اضافی و هزینه های اضافی مربوطه را بر عهده بگیرند ، مشکلی ندارند.

گفته می شود اپل چند جزئیات در مورد اهداف کمپین بازاریابی را با شرکای استودیویی به اشتراک می گذارد. این شرکا از اینکه اپل برنامه های پخش تهاجمی را قبل از انتشار راه اندازی نمی کند ، ناامید شده اند. علیرغم این تفاوتها ، Apple TV + می تواند از بودجه بازاریابی 500 دلاری امسال بیشتر استفاده کند. این شرکت در سال 2020 هزینه زیادی نکرده است و هنوز تعداد زیادی نیست. Netflix قبلاً 1.1 میلیارد دلار در بازاریابی خود در نیمه اول 2021 افزایش داده است. اپل به شرکای تبلیغاتی خود گفته است که کمپین های فیس بوک و اینستاگرام را برای عناوین Apple TV + نخرید.

به گفته یک منبع ناشناس که با تعداد مشترکان اپل آشنا است ، تعداد مشترکان Apple TV + تابستان امسال حدود 40 میلیون نفر است. انتظار می رفت این شرکت تا پایان سال 2020 به این مرحله برسد. گفته می شود تقریبا نیمی از کاربران Apple TV مشترکین Apple TV + هستند.

[Via The Information]



مانی ربات

خرید اپل ایدی

آخرین اخبار کلاب هاوس

خرید دعوت نامه کلاب هاوس

خرید پاسور

منبع اصلی پست

bitly
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار اپل
این یک کلاس استاد کپی رایتینگ است که نمی توانید آن را حذف کنید

آیا نیاز به تقویت مهارت های نوشتاری خود دارید؟ چه بخواهید یک کپی‌رایتر تمام‌وقت شوید، وب‌سایت و مطالب بازاریابی خود را تقویت کنید، یا صرفاً ایمیل‌های بهتری بسازید، مجموعه کامل کلاس کارشناسی ارشد کپی‌نویسی دیجیتال 2022 ابزارهای مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد. این 17 ساعت آموزش ارائه …

اخبار اپل
توییتر Spaces انحصاری را برای Super Followers راه اندازی کرد

اگر سعی کرده‌اید راه دیگری برای کسب درآمد از توییت‌های خود بیابید، توییتر چیز جدیدی برای شما دارد. در پستی از حساب Super Follows، این شرکت فضاهای Super Follows را اعلام کرده است. اکنون، سازندگان می‌توانند یک فضای توییتر را منحصراً برای افرادی میزبانی کنند که حسابشان را فوق‌العاده دنبال …

اخبار اپل
اپل واچ سری 8 می تواند دارای طراحی جدیدی باشد که سال گذشته فاش شد

در روزهای منتهی به معرفی اپل واچ سری 7، رندرهایی از اپل واچ آینده با لبه های تیز به بیرون درز کرد. پس از انتشار این پوشیدنی، شایعات حاکی از آن بود که رندرها مربوط به اپل واچ سری 8 است. اکنون افشاگری به نام ShrimpApplePro در توییتر، این گمانه …