
ایموجی ها نحوه ارتباط ما را تغییر داده اند. این امر باعث می شود در حین افزودن حس مکالمه ، خود را راحت تر بیان کنید. سیستم عامل های پیام رسانی ، از جمله پیام رسان های فیس بوک ، iMessage یک ویژگی پاسخ ایموجی را ارائه می دهد. توییتر در حال حاضر تنها یک ایموجی برای پاسخ به شکل قلب ارائه می دهد. این شرکت در حال آزمایش یک ویژگی جدید Reactions است که شکلک های جدید را ترکیب می کند.
توییتر به طور مختصر ویژگی Reactions را در ترکیه آزمایش کرد. این تست علاوه بر نمادهای قلب ، چهار ایموجی جدید نیز معرفی می کند. شامل 😂 ، 🤔 ، 👏 و است. به عبارت دیگر ، اشک شادی ، چهره متفکر ، دست زدن و ایموجی گریه بر روی صورت. جالب است که توییتر در سال 2015 حداکثر 100 ایموجی را آزمایش کرد. این بار ، این شرکت می خواهد بر شکلک های پذیرفته شده ای که به طور یکسان مرتبط هستند تمرکز کند.




توییتر تحقیقاتی انجام داده و چهار واکنش ایموجی جدید را انتخاب کرده است. این شکلک ها محبوب ترین کلمات توییت ها نیز هستند. توییتر در تحقیقات خود دریافت که ایموجی خنده محبوب ترین است. اکثر مردم قصد دارند از واکنش ها برای بیان احساسات مثبت مانند شادی ، حمایت ، بزرگی و توافق استفاده کنند. از طرف دیگر ، “سرگرم کننده” و “کنجکاوی” در صدر لیست رایج ترین احساساتی که افراد هنگام خواندن یک توییت تجربه می کنند ، قرار گرفتند.
به نظر می رسد توییتر حوزه خود را با تحقیقات گسترده پوشش داده است. سایر واکنشهای رایج عبارتند از “ناامیدی” و “عصبانیت”. این شرکت می گوید واکنش های مخالفی را درج نکرده است زیرا می تواند باعث نارضایتی شود. در گذشته اخیر ، توییتر برای کاهش سمیت کار کرده است ، و ویژگی ایمنی که اخیراً معرفی شده است کمک کرده است.
جامعه ای مبتنی بر علاقه
بسیاری از مردم از توییتر برای دنبال کردن اخبار و سایر علایق استفاده می کنند. توییتر در حال برنامه ریزی یک ویژگی جدید جامعه محور است. این امر می تواند برای افراد با علایق مشابه راحت تر صحبت کند. با این وجود ، توییت های جامعه هنوز عمومی خواهند بود.
[via Engadget]
مانی ربات
خرید اپل ایدی
آخرین اخبار کلاب هاوس
خرید دعوت نامه کلاب هاوس
خرید پاسور
منبع اصلی پست
بدون دیدگاه