
با وجود همهگیری و کمبود تراشه، اپل درآمد چشمگیری در این سه ماهه گزارش کرد. این شرکت در سه ماهه چهارم 83.4 میلیارد دلار و سود خالص 20.6 میلیارد دلار ثبت کرد. اپل سرعت خود را در هند افزایش داد و تجارت خود را در سال مالی 2021 دو برابر کرد. اپل یک سوم درآمد خود را از بازارهای نوظهور به دست آورد.
ماه گذشته، تیم کوک، مدیر عامل اپل گفت: ما رکوردهای فصلی را در هر بخش جغرافیایی با رشد دو رقمی قوی در همه زمینه ها به ثبت رساندیم. اپل توانسته است تجارت خود را نه تنها در هند بلکه در ویتنام دو برابر کند. این شرکت تحقیقاتی این یافته را تکرار می کند و می گوید این “بهترین نمایش تا کنون” در هند است. این را پرابو رام، رئیس گروه هوش صنعتی در CMR گفت
در سه ماهه سوم سال 2021، اپل به عملکرد انحصاری خود در هند ادامه داد و از جذابیت مصرف کننده جاه طلبانه خود در فروش زودتر از معمول تعطیلات استفاده کرد. نسل قدیم آیفون، به ویژه آیفون 12، به همراه آیفون 11 به موفقیت اپل در طول سه ماهه کمک کردند. آنچه برای اپل مفید است، افزایش سهم مونتاژ محلی، ابتکارات قوی خرده فروشی، از جمله در فروشگاه آنلاین، و ابتکارات بازاریابی تهاجمی است. در طول فروش تعطیلات با وجود پویایی عرضه فعلی، اپل عملکرد خوبی دارد و در مسیر بهترین عملکرد خود در هند قرار دارد.
دستگاه های نسل قبلی، عمدتاً آیفون 12 و آیفون 11، محرک های اصلی رشد در هند هستند. از اعداد و ارقام صحبت کنیم، آیفون 12 31 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است در حالی که آیفون 12 28 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. این به معنای رشد خیره کننده 150 درصدی QoQ و رشد سالانه 28 درصدی اپل در هند است.
ادعای ما
جدا از آیفون، آمار فروش آیپد نیز قابل توجه است. اپل به رشد دو رقمی خود کمک می کند تا از روندهای داخلی، یک استراتژی برای کانال های تخصصی و طیف قوی استفاده کند. در این فصل تعطیلات، خردهفروشان آنلاین در هند تخفیفهای زیادی را بر روی آیفون 12 و آیفون 11 ارائه کردهاند. انتظار میرود آیفون 12 در سه ماهه آینده پیشتاز فروش باشد.
[via Business Today]
مانی ربات
خرید اپل ایدی
آخرین اخبار کلاب هاوس
خرید دعوت نامه کلاب هاوس
خرید پاسور
منبع اصلی پست
بدون دیدگاه