اپل از خرید تبلیغات گوگل برای برنامه های شخص ثالث دفاع می کند، می گوید توسعه دهندگان از عملکرد آن آگاه بودند

اخبار اپل


اپل عجله کرد تا از خود در برابر ادعاهایی مبنی بر خرید مخفیانه تبلیغات برای برنامه های شخص ثالث، با هدف هدایت کاربران از طریق اپ استور و کاهش 30 درصدی خریدهای بعدی، دفاع کند. او همچنین گفت که در پنج سال گذشته تبلیغاتی را برای تبلیغ برنامه های شخص ثالث قرار داده است. سازنده آیفون تا آنجا پیش رفته است که ادعا می کند بسیاری از توسعه دهندگان از این “پشتیبانی” تشکر می کنند.

اخیرا گزارش دادیم فوربس“تحقیقاتی مبنی بر اینکه این شرکت تبلیغاتی را از گوگل برای سایر برنامه ها خریداری می کند تا برای هر اشتراک 30٪ کمیسیون دریافت کند.

مطابق با MacRumors، شرکت مستقر در کوپرتینو این را به عنوان یک نام اشتباه رد کرد و ادعا کرد که توسعه دهندگان از تبلیغاتی که برای آنها اجرا می شود آگاه بودند. علاوه بر این، بیان شده است که این تبلیغات به وضوح از اپ استور مشخص شده اند.

سازنده آیفون تصریح کرد که این هیچ تفاوتی با خرده فروشانی که کالاهای خود را تبلیغ می کنند ندارد. اپل اساساً تلاش می‌کند ثابت کند کاری که انجام داده شبیه تبلیغ محلی والمارت شما است، یعنی PS5 از طریق ایمیل یا تبلیغات آنلاین موجود است. این شرکت حتی خاطرنشان کرد که توسعه دهندگان از “پشتیبانی” آن قدردانی می کنند.

به نظر یک مدل کسب و کار استاندارد است، اینطور نیست؟

اما آیا والمارت محلی شما نیز برای هر محصولی که می فروشد 30 درصد تخفیف می گیرد؟ در واقع با این مدل کسب و کار نمی توان این کار را انجام داد. برخلاف اپل که در اکوسیستم محصولات خود انحصار فروش برنامه‌های کاربردی را به همه مصرف‌کنندگان تحمیل کرد، شرکت‌ها همیشه این فرصت را دارند که کسب‌وکار خود را به بسیاری از رقبای دیگر (مانند Kroger، Costco، Best Buy و غیره) ارائه دهند. من از کاهش 30 درصدی فرضی Walmart خوشحالم.

از سوی دیگر، چند فروشگاه اپلیکیشن رقیب برای کاربران اپل وجود دارد؟ جواب صفر است. اپل مالک سایت با انحصار فروش اپلیکیشن است.

تاکتیک‌های اپل برای تبلیغ برنامه‌های شخص ثالث در گوگل که به‌جای وب‌سایت برنامه به اپ استور می‌روند، به خودی خود مبهم نیستند. اما یک تخفیف 30 درصدی برای خریدهای اپ استور خود اضافه کنید، و سپس تضاد منافع بزرگی خواهید داشت.

فراموش نکنیم که اپل تنها توسط دادگاه مجبور شد به توسعه دهندگان اپلیکیشن اجازه دهد تا لینک های پرداخت خارجی را در اپلیکیشن های خود پیاده سازی کنند تا از تخفیف 30 درصدی اپل در خریدهای درون برنامه ای دور بزنند. این باعث می‌شود زمان و هدف این تبلیغات، که برای هدایت کاربران ناآگاه به اپ استور طراحی شده‌اند، در بهترین حالت غیر صادقانه باشد.

آیا شما آن را فوربس قطعه با طعمه آغشته شد تا روی اپل کلیک کند؟ یا اینکه اپل سعی دارد با استفاده از انحصار خود در اپ استور به سازندگان اپلیکیشن آسیب برساند؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

[Via MacRumors]



مانی ربات

خرید اپل ایدی

آخرین اخبار کلاب هاوس

خرید دعوت نامه کلاب هاوس

خرید پاسور

منبع اصلی پست

bitly
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

AirPods خود را بدون اتصال به برق شارژ کنید
اخبار اپل
صفحه اشتراک آیفون اپل اکنون برای استفاده و خواندن بسیار ساده تر است

اپل صفحه اشتراک‌ها را در آیفون و آیپد به‌روزرسانی کرده است و استفاده و خواندن آن‌ها را آسان‌تر کرده است. این تغییر در iOS 15 و iPadOS 15 ایجاد شده است، بنابراین در همه بهترین آیفون ها و آیپدهای اپل در دسترس خواهد بود. همانطور که توسط MacRumors اشاره شده …

اخبار اپل
فیزیکال می خواهد تاب بخورد، اما همه احمق هستند [Apple TV+ recap] ★★ ☆☆☆

این هفته در Apple TV + اپرا ایروبیک فیزیکی، مرشد خودیاری ستاره‌اش یک تخته سفید می‌خرد و نمایش خود به عقب می‌افتد. پس از یک نمایش امیدوارکننده در هفته گذشته، فیزیکی به بدترین تمایلات خود باز می گردد. دنی هنوز به طرز غیر قابل تحملی مدعی و خودخواه است. شیلا …

تلویزیون + آرم
اخبار اپل
NFL Sunday Ticket در اپل اکنون نزدیکتر از همیشه است

یک گزارش جدید می گوید که اپل یکی از سه شرکتی است که برای بلیط یکشنبه NFL پیشنهاد داده و منتظر پاسخ هستند. از CNBC در روز جمعه: دیزنی، اپل و آمازون همگی پیشنهادهایی را برای تبدیل شدن به مالک جدید حقوق پخش بسته یکشنبه بلیط خارج از بازار لیگ …