اپل از خرید تبلیغات گوگل برای برنامه های شخص ثالث دفاع می کند، می گوید توسعه دهندگان از عملکرد آن آگاه بودند

اخبار اپل


اپل عجله کرد تا از خود در برابر ادعاهایی مبنی بر خرید مخفیانه تبلیغات برای برنامه های شخص ثالث، با هدف هدایت کاربران از طریق اپ استور و کاهش 30 درصدی خریدهای بعدی، دفاع کند. او همچنین گفت که در پنج سال گذشته تبلیغاتی را برای تبلیغ برنامه های شخص ثالث قرار داده است. سازنده آیفون تا آنجا پیش رفته است که ادعا می کند بسیاری از توسعه دهندگان از این “پشتیبانی” تشکر می کنند.

اخیرا گزارش دادیم فوربس“تحقیقاتی مبنی بر اینکه این شرکت تبلیغاتی را از گوگل برای سایر برنامه ها خریداری می کند تا برای هر اشتراک 30٪ کمیسیون دریافت کند.

مطابق با MacRumors، شرکت مستقر در کوپرتینو این را به عنوان یک نام اشتباه رد کرد و ادعا کرد که توسعه دهندگان از تبلیغاتی که برای آنها اجرا می شود آگاه بودند. علاوه بر این، بیان شده است که این تبلیغات به وضوح از اپ استور مشخص شده اند.

سازنده آیفون تصریح کرد که این هیچ تفاوتی با خرده فروشانی که کالاهای خود را تبلیغ می کنند ندارد. اپل اساساً تلاش می‌کند ثابت کند کاری که انجام داده شبیه تبلیغ محلی والمارت شما است، یعنی PS5 از طریق ایمیل یا تبلیغات آنلاین موجود است. این شرکت حتی خاطرنشان کرد که توسعه دهندگان از “پشتیبانی” آن قدردانی می کنند.

به نظر یک مدل کسب و کار استاندارد است، اینطور نیست؟

اما آیا والمارت محلی شما نیز برای هر محصولی که می فروشد 30 درصد تخفیف می گیرد؟ در واقع با این مدل کسب و کار نمی توان این کار را انجام داد. برخلاف اپل که در اکوسیستم محصولات خود انحصار فروش برنامه‌های کاربردی را به همه مصرف‌کنندگان تحمیل کرد، شرکت‌ها همیشه این فرصت را دارند که کسب‌وکار خود را به بسیاری از رقبای دیگر (مانند Kroger، Costco، Best Buy و غیره) ارائه دهند. من از کاهش 30 درصدی فرضی Walmart خوشحالم.

از سوی دیگر، چند فروشگاه اپلیکیشن رقیب برای کاربران اپل وجود دارد؟ جواب صفر است. اپل مالک سایت با انحصار فروش اپلیکیشن است.

تاکتیک‌های اپل برای تبلیغ برنامه‌های شخص ثالث در گوگل که به‌جای وب‌سایت برنامه به اپ استور می‌روند، به خودی خود مبهم نیستند. اما یک تخفیف 30 درصدی برای خریدهای اپ استور خود اضافه کنید، و سپس تضاد منافع بزرگی خواهید داشت.

فراموش نکنیم که اپل تنها توسط دادگاه مجبور شد به توسعه دهندگان اپلیکیشن اجازه دهد تا لینک های پرداخت خارجی را در اپلیکیشن های خود پیاده سازی کنند تا از تخفیف 30 درصدی اپل در خریدهای درون برنامه ای دور بزنند. این باعث می‌شود زمان و هدف این تبلیغات، که برای هدایت کاربران ناآگاه به اپ استور طراحی شده‌اند، در بهترین حالت غیر صادقانه باشد.

آیا شما آن را فوربس قطعه با طعمه آغشته شد تا روی اپل کلیک کند؟ یا اینکه اپل سعی دارد با استفاده از انحصار خود در اپ استور به سازندگان اپلیکیشن آسیب برساند؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

[Via MacRumors]



مانی ربات

خرید اپل ایدی

آخرین اخبار کلاب هاوس

خرید دعوت نامه کلاب هاوس

خرید پاسور

منبع اصلی پست

bitly
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار اپل
نمایشگرهای iPhone SE 3 قبل از عرضه در آوریل یا می وارد تولید می شوند

اولین محصول اپل در سال 2022 نزدیک تر است.عکس: AB / Unsplash طبق گزارشی جدید، اپل این ماه تولید پنل های نمایشگر نسل بعدی آیفون SE را پیش از عرضه آن در اواخر آوریل یا اوایل ماه می آغاز خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی پایه جدید برای اولین …

تلویزیون + آرم
اخبار اپل
اولین نمایش “WeCrashed” با جارد لتو در Apple TV + در 18 مارس – این هم یک تیزر

WeCrashedاستریمر اعلام کرد، برنامه آینده Apple TV + که داستان شکست WeWork را روایت می کند، در 18 مارس پخش خواهد شد. سه قسمت اول این سریال در روز اول برای تماشا در دسترس خواهد بود و قسمت جدید هر جمعه تا پایان فصل هشت قسمتی از راه می رسد. …

اخبار اپل
اپل ارزش معاملات دستگاه های اندرویدی را کاهش می دهد

منتشر شده توسط Anu Joy در 19 ژانویه 2022 در Apple News اپل ارزش معاملات را برای چندین گوشی هوشمند اندرویدی تنظیم کرده است. علاوه بر این، دستگاه های خود اپل مانند آی پد و مک نیز با کاهش نرخ ارز مواجه هستند. معمول است که سازنده آیفون مقادیر مبادله …