در این گزارش آمده است که اپل به طور مخفیانه از گوگل تبلیغاتی برای اپلیکیشن ها می خرد تا درآمد خود را در اپ استور افزایش دهد.


گزارش جدید فوربس ادعا می‌کند که اپل به‌طور مخفیانه در حال خرید تبلیغات برای اپلیکیشن‌های با ارزش بالا در اپ استور خود برای کسب درآمد است.

از گزارش:

بسیاری از ناشران برنامه به من گفته‌اند که اپل مخفیانه از گوگل برای اپلیکیشن‌های با ارزش بالا می‌خرد تا به طور بالقوه میلیون‌ها دلار درآمد اشتراک به دست آورد. اپل تبلیغات را بدون رضایت توسعه دهندگان برنامه اجرا می کند و گوگل آنها را حذف نخواهد کرد.

هزینه: به طور بالقوه میلیون ها دلار درآمد از دست رفته. به علاوه هزینه های بالای تبلیغات برای کمپین های خودشان.

گزارش شده است که برنامه های تحت تأثیر شامل Tinder، Bumble و HBO، و همچنین Masterclass و برنامه زبان Babbel هستند. این گزارش می‌گوید که تبلیغات نشان نمی‌دهد که آنها متعلق به اپل هستند و به چشم غیرمسلح به نظر می‌رسند که گویی از برندها و ناشران نمایندگی می‌آیند:

این تبلیغات نشان نمی دهد که آنها متعلق به اپل هستند و برای اکثر ناظران دقیقاً مانند تبلیغات مارک ها و ناشران برنامه هایی هستند که مستقیماً به اپ استور می روند. با این حال، آنها پیوندهای ردیابی مشابهی با پارامترهای تقریباً یکسان دارند، که نشان می دهد احتمالاً یک آژانس همه آنها را تنظیم می کند.

این گزارش هیچ مدرک قانع‌کننده‌ای مبنی بر اینکه اپل پشت این تبلیغات بوده است ارائه نمی‌کند، به جز اینکه چنین پیوندهای ردیابی «نشان می‌دهند که یک آژانس احتمالاً همه آنها را منتشر می‌کند».

یکی از منابع در این گزارش گفت که اپل “سعی می کند با تحریک خرید در برنامه هایی که مردم از طریق اپل استور می خرند، درآمد خود را به حداکثر برساند” و “دریافت که اگر آنها مردم را به سمت برنامه سوق دهند می توانند از این توسعه دهندگان درآمد بیشتری کسب کنند.” برای خرید در آنجا در برابر جریان وب، فروشگاه کنید.”

تراکنش های VPN: مجوز مادام العمر برای 16 دلار، برنامه های ماهانه برای 1 دلار و بیشتر

بسیاری از «مارک‌های بزرگ موبایل» ادعا می‌کنند که این رویه به کسب‌وکارشان آسیب می‌زند، زیرا مشتریانی که از طریق اپ استور می‌آیند 30 درصد هزینه کمتری دارند. این گزارش همچنین می‌گوید که چون ادعا می‌شود اپل تبلیغات می‌خرد، خود شرکت‌ها نیز مجبور بودند برای تبلیغات هزینه بیشتری بپردازند، زیرا این امر هزینه‌ها را افزایش می‌دهد.

با این حال، یکی از خرده فروشان به فوربس گفت که “بسیاری از برندهایی که با این مشکل مواجه شده اند، در تلاش برای دور زدن سیاست های کسب درآمد اپ استور تهاجمی هستند”، اما تاکتیک برای تبلیغ محصولات شرکت های دیگر “کمی فریب خورده است”.

این خبر مرتبط است، زیرا مشکل پرداخت در برنامه از نظر تحقیقات ضد انحصار و محاکمه در حال انجام Epic Games، جایی که یک قاضی به اپل دستور داد تا ممنوعیت توسعه‌دهندگان را از گفتن سایر روش‌های پرداخت برای کالاهای دیجیتال و سایر روش‌های پرداخت به مردم منع کند، ادامه دارد. از جمله پیوندهایی به روش های پرداخت خارجی.



مانی ربات

خرید اپل ایدی

آخرین اخبار کلاب هاوس

خرید دعوت نامه کلاب هاوس

خرید پاسور

منبع اصلی پست

bitly
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

AirPods خود را بدون اتصال به برق شارژ کنید
اخبار اپل
صفحه اشتراک آیفون اپل اکنون برای استفاده و خواندن بسیار ساده تر است

اپل صفحه اشتراک‌ها را در آیفون و آیپد به‌روزرسانی کرده است و استفاده و خواندن آن‌ها را آسان‌تر کرده است. این تغییر در iOS 15 و iPadOS 15 ایجاد شده است، بنابراین در همه بهترین آیفون ها و آیپدهای اپل در دسترس خواهد بود. همانطور که توسط MacRumors اشاره شده …

اخبار اپل
فیزیکال می خواهد تاب بخورد، اما همه احمق هستند [Apple TV+ recap] ★★ ☆☆☆

این هفته در Apple TV + اپرا ایروبیک فیزیکی، مرشد خودیاری ستاره‌اش یک تخته سفید می‌خرد و نمایش خود به عقب می‌افتد. پس از یک نمایش امیدوارکننده در هفته گذشته، فیزیکی به بدترین تمایلات خود باز می گردد. دنی هنوز به طرز غیر قابل تحملی مدعی و خودخواه است. شیلا …

تلویزیون + آرم
اخبار اپل
NFL Sunday Ticket در اپل اکنون نزدیکتر از همیشه است

یک گزارش جدید می گوید که اپل یکی از سه شرکتی است که برای بلیط یکشنبه NFL پیشنهاد داده و منتظر پاسخ هستند. از CNBC در روز جمعه: دیزنی، اپل و آمازون همگی پیشنهادهایی را برای تبدیل شدن به مالک جدید حقوق پخش بسته یکشنبه بلیط خارج از بازار لیگ …