ظاهراً اپل Google Ads را برای برنامه‌های با ارزش خرید می‌کند تا 30 درصد کمیسیون از اپ استور دریافت کند

اخبار اپل


طبق گزارشی که توسط اپل منتشر شده، ظاهراً اپل مخفیانه از گوگل تبلیغاتی برای اپلیکیشن های اشتراکی با ارزش خرید کرده است تا جیب خود را پر کند. فوربس. و بسیاری از توسعه دهندگان برنامه از این موضوع چندان راضی نیستند.

Google این تبلیغات را حذف نخواهد کرد، حتی اگر بدون رضایت توسعه دهندگان برنامه خریداری شده باشند. طبق خط‌مشی‌های تبلیغاتی Google، تبلیغات ممکن است از علائم تجاری شخص ثالث استفاده کنند، در صورتی که “در ابتدا برای فروش محصولات یا خدمات، قطعات، قطعات یدکی، یا محصولات یا خدمات سازگار مربوط به علامت تجاری در نظر گرفته شده باشند (یا به وضوح فروش آنها را تسهیل کنند. اپل هیچ گونه خط مشی تبلیغاتی گوگل را نقض نمی کند.

اما ممکن است بپرسید چرا توسعه دهندگان از تبلیغات رایگان شکایت می کنند. برخی از توسعه دهندگان می گویند که کاهش اپل از 15 درصد به 30 درصد، حاشیه سود آنها را خواهد خورد. علاوه بر این، این گزارش بیان می‌کند که قیمت‌های تبلیغات زمانی افزایش می‌یابد که چندین کشور برای یک جایگاه تبلیغاتی پیشنهاد دهند. این به نوبه خود تبلیغات را برای توسعه دهندگان برنامه گران تر می کند.

با این حال، لازم به ذکر است که فوربس توسط توسعه دهندگان اخطار داده شد و نتوانست تأیید کند که آیا اپل واقعاً فضای تبلیغاتی می خرد یا خیر. با این حال، سوء ظن توسعه دهندگان برنامه بر اساس ادعای آنها مبنی بر عدم خرید تبلیغات است. این و این واقعیت است که تبلیغات به جای وب سایت برنامه به پیوندی به اپ استور می رود.

فروشگاه اپلیکیشن آیفون

اپل فاش نمی کند که پشت تبلیغات برنامه هایی مانند HBO، Masterclass، Bumble، Tinder، Plenty of Fish و Babbel قرار دارد. کاربر ناآگاه Safari به جای سایت توسعه دهنده از تبلیغات پنهان اپل به اپ استور هدایت می شود. این به شرکت کاهش قابل توجهی 30 درصدی درآمد را برای سال اول و کاهش 15 درصدی برای هر سال بعد از عضویت کاربر در فروشگاه App را می دهد. تاکتیک‌های مخفی غول فناوری می‌تواند به طور بالقوه برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن میلیون‌ها دلار از درآمد اشتراک هزینه داشته باشد.

اگرچه کمیسیون اپل بر شما به عنوان یک کاربر تأثیر نمی گذارد، گنجاندن در برنامه سفر فروشگاه App می تواند تأثیر منفی بر تجربه مشتری بگذارد. وقتی یک سرویس اشتراک را از اپ استور خریداری می کنید، اساساً مشتری اپل می شوید. اگر در اشتراک خود با مشکل مواجه شدید، توسعه دهندگان برنامه نمی توانند به شما کمک کنند زیرا دستان آنها توسط خط مشی رازداری سازنده آیفون بسته شده است. اپل اطلاعات دقیق مشتری را با شرکت هایی که این برنامه ها و خدمات اشتراک را اجرا می کنند به اشتراک نمی گذارد.

اپل با بحث و جدل در اپ استور بیگانه نیست. اپیک گیمز اخیراً از اپل به خاطر حق ارائه گزینه های پرداخت خود در بازی های آیفون و آی پد شکایت کرده است. قاضی حکم داد که اپل باید به توسعه دهندگان برنامه اجازه دهد تا به پرداخت های خارجی در برنامه های خود پیوند دهند.

آیا فکر می کنید اپل با «تبلیغات رایگان» به توسعه دهندگان اپلیکیشن لطف می کند؟ یا اینکه شرکت بزرگ فقط حریص است و سود خود را می خورد؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

[Via Forbes]



مانی ربات

خرید اپل ایدی

آخرین اخبار کلاب هاوس

خرید دعوت نامه کلاب هاوس

خرید پاسور

منبع اصلی پست

bitly
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار اپل
اینستاگرام دید محتوای “بالقوه مضر” را کاهش می دهد و شروع به آزمایش ویژگی اشتراک می کند

اینستاگرام اعلام کرده است که اکنون برای کاهش دید محتوایی که آن را «بالقوه مضر» می‌داند، اقدام خواهد کرد. این پلتفرم در حال حذف پست‌هایی است که قوانین انجمن خود را نقض می‌کنند، اما این حرکت به کاهش دید پست‌هایی که در ناحیه خاکستری ضرب المثل هستند و ممکن است …

اخبار اپل
Beats Fit Pro را با کمترین قیمت با 46 دلار دریافت کنید

اکنون فقط 153.11 دلار – کاهش از 199.99 دلار – برای مدت زمان محدود.عکس: اپل Beats Fit Pro که در نوامبر گذشته معرفی شد، دارای صدای فراگیر با ردیابی سر پویا، تراشه Apple H1 برای جفت شدن سریع و آسان و کاهش نویز فعال است. مال خود را با کمترین …

اخبار اپل
تمرینات خود را با این Beats Fit Pro کم‌هزینه همیشه تغذیه کنید

Beats Fit Pro که در نوامبر سال گذشته راه اندازی شد، جایگزین اسپرتی برای AirPods Pro است. اگر به دنبال طیف وسیعی از هدفون ها برای تمرین هستید، اما نمی خواهید ویژگی هایی مانند حذف نویز و جفت شدن با یک لمس را قربانی کنید، Beats Fit Pro یک انتخاب …