مدیر اجرایی اپل فاش می کند که چرا کمپین Shot on iPhone هنوز هم کار می کند

دوربین آیفون 13 پرو
اخبار اپل


ثور میهرن، معاون ارتباطات بازاریابی اپل، سرانجام رمز و راز کمپین معروف این برند “شات در آیفون” را فاش کرد که این برند از سال 2014 از آن برای به نمایش گذاشتن مهارت های دوربین آیفون های خود از جمله آخرین سری آیفون 13 استفاده می کرد.

روز چهارشنبه، در طی سخنرانی اصلی خود در Adweek Elevate: Out of Home، مایرن گفت که اپل بیلبوردها و دیگر “عبارات فضای باز” را ترجیح می دهد زیرا آنها جایگاه ویژه ای را در دنیای انتقالی اشغال می کنند. او به این مطالعه اشاره کرد که نشان داد مصرف‌کنندگان نسل Z تبلیغات در فضای باز را «آرام‌بخش» می‌دانستند و افزود که اپل «کاملاً فضای بیرون را دوست دارد» زیرا «تمام قوانین فرهنگ دیجیتال سریع و موقت و شکسته امروزی را نقض می‌کند». ایستا است، حرکت نمی‌کند، منحصربه‌فرد است – همه چیزهایی که اکثر بازاریابی‌های امروزی چنین نیستند.» به طور خلاصه، او گفت که اپل تبلیغات در فضای باز را به دلیل جذابیت دنیای قدیم و متمایز کردن شرکت در دریا از استراتژی های بازاریابی معمولی ترجیح می دهد.

میهرن در توضیح چگونگی مفهوم‌سازی کمپین ضبط آیفون توضیح داد که این یک ایده ساده و مضحک بود… بر اساس رفتاری که با افرادی که عکس‌هایشان را پست می‌کردند و به روش‌های مختلف هشتگ می‌کردند، دیدیم. این کمپین به طور مرتب فضاها را با بیلبوردها و پوسترهای عظیم تغییر می دهد و بر تبلیغات آیفون و ویژگی های دوربین آن تمرکز دارد. میهرن در حالی که منبعی برای فکر کردن بود، گفت: “یک چیزی که باید بپرسم این است که آیا واقعاً می توانید فضا را جذاب تر و جذاب تر از مزاحم و آزاردهنده بودن کنید؟”

آیفون شات-چالش-اطلاعیه-

جالب اینجاست که کمپین بازاریابی Shot on iPhone در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی توسعه یافته است و همچنین لحظات مهم و تعطیلات ملی را برجسته می کند. با این حال، دوربین آیفون در مرکز هر تبلیغ باقی می ماند – یک شاهکار واقعاً قابل توجه.

بیلبوردهای اصلی اپل مک را در دهه 1990 با پوسترهای جان لنون و یوکو اونو در کنار ساختمان و رزا پارکس در اتوبوس شهری که روی آن نوشته شده بود «متفاوت فکر کن» تبلیغ می‌کرد. کمپین Shot on iPhone اخیرا برنده جایزه بزرگ شیرها در کن شد. این کمپین همچنین حول موضوعاتی مانند رای دادن در استرالیا برای قانونی کردن ازدواج همجنس‌گرایان، روز کودک در ترکیه، افزایش حیات وحش برای روز زمین (با پس‌زمینه مگادث) و تعطیلات عکاسان سیاه‌پوست به نام شهر مادری است.

به طور خلاصه میهرن گفت: “باید از حقه خلاص شوید و به حقیقت برسید.” وی افزود: رسانه ها هنر هستند.

[Via Adweek]



مانی ربات

خرید اپل ایدی

آخرین اخبار کلاب هاوس

خرید دعوت نامه کلاب هاوس

خرید پاسور

منبع اصلی پست

bitly
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار اپل
4 برنامه عالی مک برای افزایش بهره وری شما در سال جاری

با سال جدید فرصت‌های جدید و فرصتی برای دستیابی به مجموعه‌ای از اهداف جدید هیجان‌انگیز است. خواه مال شما شخصی باشد یا حرفه ای، همه ما می توانیم از راهی برای به حداکثر رساندن زمان خود استفاده کنیم – و برنامه های بهره وری بهترین راه برای انجام آن هستند. …

اپ استور
اخبار اپل
لایحه سنا Greenlights، که اجازه بارگذاری جانبی برنامه های iOS را می دهد

ارسال شده توسط Chandraveer Mathur در 20 ژانویه 2022 در فروشگاه App در یک پیروزی برای نهادهایی که امیدوارند شرکت‌های فناوری بزرگ را تحت نظارت خود قرار دهند، کمیسیون قضایی سنای ایالات متحده یک مقررات ضد انحصار را تصویب کرد که اپل را ملزم می‌کند اجازه بارگذاری جانبی برنامه‌ها را …

اخبار اپل
نامزد انتشار نشان می دهد که iOS 15.3 فقط رفع اشکال خواهد بود

حتی کامپیوترهای مک نیز ممکن است تحت تاثیر بدافزار قرار گیرند. مخصوصاً وقتی اپل آن را محضری می کند!گرافیک: Ed Hardy / Cult of Mac اپل نامزد انتشار iOS 15.3 و همچنین معادل iPadOS را برای توسعه دهندگان در روز پنجشنبه اعلام کرد. با کمال تعجب، اینها فقط رفع اشکال …