Spotify یک فید ویدیویی عمودی به سبک TikTok به نام Discover را آزمایش می کند

Spotify
اخبار اپل


پس از TikTok، چندین شرکت بزرگ فناوری روی پلتفرم ویدیوی کوتاه پرش کردند. اینستاگرام Reels را ارائه می‌کند، یوتیوب شورت‌های YouTube را ارائه می‌دهد، و حتی Netflix و Snap نیز تنوع محتوای ویدیویی خود را به صورت کوتاه دارند. اکنون Spotify برای ورود به نبرد آماده می شود.

غول پخش صدا تأیید کرده است که در حال آزمایش ویژگی جدید Discover در برنامه خود است. این به کاربران یک فید عمودی از نماهنگ‌ها را می‌دهد تا بتوانند در گذشته پیمایش کنند، لایک کنند یا به گذشته پیمایش کنند. Discover چهارمین برگه در نوار پیمایش در پایین است که بین صفحه اصلی و جستجو قرار دارد.

این را کریس مسینا کاربر توییتر گفته است TechCrunch که برای اولین بار این ویژگی را در نسخه بتا TestFlight در Spotify در iOS کشف کرد. او Discover را به “نسخه ساده شده” TikTok تشبیه کرد.

وقتی روی دکمه Discover در نوار پیمایش ضربه می‌زنید، فید ویدیویی باز می‌شود. سپس می‌توانید مانند TikTok، انگشت خود را به بالا و پایین بکشید تا پست‌ها را ببینید. همچنین می توانید برای لایک کردن محتوا، روی نماد قلب ضربه بزنید. مسینا خاطرنشان کرد که اگر روی منوی سه نقطه ضربه بزنید، می توانید یک دیتاشیت استاندارد برای یک آهنگ ببینید. او همچنین پیشنهاد کرد که این ویژگی می تواند از فرمت Canvas موجود Spotify استفاده کند.

TechCrunch تأیید کرد که ویدیوهایی که در فید عمودی Discover پخش می‌شوند در واقع ویدیوهای Canvas موجود هستند که توسط هنرمندان آپلود شده‌اند. با این حال، Spotify مستقیماً این موضوع را تأیید نکرد. پلتفرم استریم از به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در مورد ویژگی Discover خودداری کرد، اما بیانیه ای صادر کرد و گفت که در حال بررسی ایده یک فید ویدیوی عمودی است. یک سخنگوی گفت:

“در Spotify، ما به طور معمول مجموعه ای از آزمایش ها را در تلاش برای بهبود تجربه کاربری خود انجام می دهیم. برخی از این تست ها در نهایت راه را برای تجربه کاربری گسترده تر ما هموار می کنند، در حالی که برخی دیگر فقط به عنوان آموزش مهم عمل می کنند. در حال حاضر هیچ خبری دیگر برای به اشتراک گذاشتن نداریم.”

ادعای ما

به نظر می رسد Spotify در مراحل اولیه توسعه ویژگی Discover است. با این حال، این ویژگی ممکن است هرگز منتشر نشود، درست مانند Stories، که Spotify در گذشته آن را برای سازندگان آزمایش کرده است.

با وجود عدم قطعیت، Spotify در حال ورود به بخش رقابتی برای فرمت‌های ویدیوی کوتاه است. به دیگر پیشنهادات جدید مانند ویژگی خنده‌های سریع نتفلیکس، Spotlight اسنپ و Pinterest’s Idea Pins می‌پیوندد.

آیا فکر می کنید Discover یک آزمایش موفق برای Spotify باشد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!

[Via TechCrunch]



مانی ربات

خرید اپل ایدی

آخرین اخبار کلاب هاوس

خرید دعوت نامه کلاب هاوس

خرید پاسور

منبع اصلی پست

bitly
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار اپل
هنگام برداشتن این چراغ قوه کوچک 8 در 1 از کودکان نیازمند حمایت کنید

این می تواند یک زمان چالش برانگیز از سال برای کودکان باشد، زیرا مدرسه از سر گرفته می شود و چندین مورد نیاز است. متأسفانه، همه خانوارها نمی توانند این هزینه ها را که شامل لوازم کلاس و وعده های غذایی روزانه می شود، بر عهده بگیرند. برای مدت محدودی …

اخبار اپل
وارد کردن متن دست‌نویس با Scribble به مایکروسافت آفیس برای iPad

دست‌نویس به متن به نسخه iPad مایکروسافت آفیس می‌آید. عکس: اپل جدیدترین نسخه آزمایشی مایکروسافت آفیس به کاربران آیپد این امکان را می دهد که دست خط انجام شده با مداد اپل یا قلم دیگر را با استفاده از سیستم Scribble اپل به متن تبدیل کنند. در آینده نزدیک برای …

اخبار اپل
میز ویرایشگر: اعلام رویداد پاییز اپل، افزایش قیمت آیفون 14، مشکلات باتری iOS 16

همانطور که شما در حال خواندن این مطلب هستید، من احتمالا در ساحل نشسته ام و موهیتو می نوشم و از یکی از هفته های پایانی تابستان لذت می برم. وقتی برگردم، همه ما وارد چهار ماه هیجان انگیز در تقویم اپل خواهیم شد. اگرچه اکثراً ساکت بود، اما هفته …