بر اساس گزارشی جدید، اپل یکی از معاونان رئیس تبلیغات، نیک لو را از دست داده است، که در حال انتقال به سمتی جدید در یک شرکت ناشناخته است. قانون تنها در اواسط سال 2019 به اپل منتقل شد.
طبق گزارش Ad Age، حرکت لو به طور رسمی اعلام نشده است، اما توسط “افراد آشنا” تایید شده است.
تا پیش از این، لو پس از دو سال پیش از Publicis Groupe، مسئول بازاریابی و ارتباطات در اپل بود.
در دوران تصدی وی در اپل، افراد نزدیک به این موضوع گفتند که لو از نزدیک در این کار، به خصوص در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مشارکت داشته است. با این حال، «مشاهدهترین» بازاریابی این شرکت، احتمالاً کار کردن با قالب «سنتی» است، مانند کمپین طولانی مدت شات در آیفون، که خود محصول را از طریق بیلبوردها یا فیلمها، از جمله فیلمهای پرفروش هالیوود ارائه میکند. . تجربه خرده فروشی مداوم او، امروز در اپل، جایزه بزرگ شیرهای کن 2018 را برنده شد.
گفته می شود که او نقش لو را در Apple TV +، خرده فروشی، رسانه و تبلیغات دیجیتال بر عهده گرفت و باید دید پس از ترک چه کسی جایگزین او می شود.
اپل هنوز این حرکت را تایید نکرده است – من نظر خواستم – اما در صورت تغییر این پست به روز خواهد شد. قابل توجه است، به نظر می رسد هنوز هیچ خبری در مورد مکان حرکت لو وجود ندارد.
مانی ربات
خرید اپل ایدی
آخرین اخبار کلاب هاوس
خرید دعوت نامه کلاب هاوس
خرید پاسور
منبع اصلی پست
بدون دیدگاه