پلکان شیشه ای عظیم اپل منهتن را شگفت زده کرده است

اخبار اپل


7 دسامبر 2007: اپل فروشگاه اصلی خود را در خیابان چهاردهم غربی نیویورک افتتاح کرد. فروشگاه جدید اپل دارای یک پلکان شیشه ای سه طبقه است که پیچیده ترین پلکانی است که تا کنون ساخته شده است.

این فروشگاه بزرگترین فروشگاه اپل در منهتن است (و دومین فروشگاه بزرگ در ایالات متحده، پس از خیابان میشیگان در شیکاگو). اولین فروشگاه سه طبقه اپل، دارای یک طبقه کامل به خدمات است. همچنین این اولین فروشگاه اپل است که کلاس های رایگان Pro Labs را به مشتریان ارائه می دهد.

راه پله شیشه ای 3 طبقه خیره کننده

اندازه عظیم این فروشگاه اپل – با نوار Genius 46 فوتی – چشمگیر است. با این حال، راه پله مارپیچ شگفت انگیز آن به عنوان نمادین ترین ویژگی طراحی آن نشان می دهد.

ران جانسون، کارشناس ارشد اپل گفت: «ما فکر می‌کنیم نیویورکی‌ها این مکان جدید خیره‌کننده و تیم فوق‌العاده با استعدادی را که ما گرد هم آورده‌ایم تا فروشگاه Apple Store غربی 14 را به مکانی تبدیل کنیم که مردم بتوانند در آن خرید کنند، مطالعه کنند و واقعاً الهام بگیرند، دوست خواهند داشت.» معاون خرده فروشی، در بیانیه ای در آن زمان گفت.

اپل قبلاً از پله های شیشه ای شناور در فروشگاه های ژاپنی خود در اوزاکا و شیبویا و همچنین فروشگاه پرچمدار خیابان پنجم در منهتن و فروشگاه خیابان Buchanan خود در گلاسکو اسکاتلند استفاده کرده است. با این حال، به دلیل بزرگی فروشگاه جدید در منطقه Maitpacking منهتن و این واقعیت که راه پله هر سه طبقه را در بر می گرفت، این راه پله مدور بزرگترین و پیچیده ترین راه پله شیشه ای بود که در آن زمان ساخته شده بود.

(پله‌های سه طبقه بعداً در حداقل دو فروشگاه اپل دیگر، از جمله یکی در خیابان Boylston در بوستون و دیگری در Wangfujing، پکن، ظاهر شد.)

استیو جابز یکی از مخترعان پله های شیشه ای است. او کار بر روی این مفهوم را در سال 1989 آغاز کرد، زمانی که راه پله مشابهی را برای دفتر مرکزی NeXT در شهر ردوود، کالیفرنیا سفارش داد. او بعداً آن را به نشانه ای از فروشگاه های بزرگتر اپل تبدیل کرد.

اپل در حال حرکت به منطقه مدرن بسته بندی گوشت نیویورک است

پلکان سه طبقه نمادین در فروشگاه اپل در خیابان چهاردهم غربی.
پلکان سه طبقه نمادین اپل در فروشگاه خیابان چهاردهم غربی.
عکس: Fdocbc / Flickr CC

خارج از فروشگاه اپل در خیابان چهاردهم غربی، چندان چشمگیر و تزئین نشده است. این دارای همان زیبایی‌شناسی انبار است که در جاهای دیگر در منطقه Maitpacking نیویورک دیده می‌شود، محله‌ای با گذشته شطرنجی.

با این حال، این مکان نمونه دیگری از انتخاب اپل یک منطقه خرید مدرن برای راه اندازی فروشگاه بود. کشتارگاه سابق در نیویورک با انبارهای بزرگ خود در اواخر دهه 1990 به شهرت رسید. این به خوبی مصادف شد با بازگشت اپل به تسلط پس از iMac G3.

با انتقال بوتیک های سطح بالا به «محله مدرن» نیویورک، اپل به یکی از برندهای بزرگ تبدیل شد. امروزه دفتر مرکزی گوگل در ساحل شرقی در این گوشه از نیویورک قرار دارد.

آیا از فروشگاه اپل در خیابان 14 غربی بازدید کرده اید؟ فروشگاه اپل مورد علاقه شما در جهان چیست؟ نظرات خود را در زیر بنویسید



مانی ربات

خرید اپل ایدی

آخرین اخبار کلاب هاوس

خرید دعوت نامه کلاب هاوس

خرید پاسور

منبع اصلی پست

bitly
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار اپل
نمایشگرهای iPhone SE 3 قبل از عرضه در آوریل یا می وارد تولید می شوند

اولین محصول اپل در سال 2022 نزدیک تر است.عکس: AB / Unsplash طبق گزارشی جدید، اپل این ماه تولید پنل های نمایشگر نسل بعدی آیفون SE را پیش از عرضه آن در اواخر آوریل یا اوایل ماه می آغاز خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی پایه جدید برای اولین …

تلویزیون + آرم
اخبار اپل
اولین نمایش “WeCrashed” با جارد لتو در Apple TV + در 18 مارس – این هم یک تیزر

WeCrashedاستریمر اعلام کرد، برنامه آینده Apple TV + که داستان شکست WeWork را روایت می کند، در 18 مارس پخش خواهد شد. سه قسمت اول این سریال در روز اول برای تماشا در دسترس خواهد بود و قسمت جدید هر جمعه تا پایان فصل هشت قسمتی از راه می رسد. …

اخبار اپل
اپل ارزش معاملات دستگاه های اندرویدی را کاهش می دهد

منتشر شده توسط Anu Joy در 19 ژانویه 2022 در Apple News اپل ارزش معاملات را برای چندین گوشی هوشمند اندرویدی تنظیم کرده است. علاوه بر این، دستگاه های خود اپل مانند آی پد و مک نیز با کاهش نرخ ارز مواجه هستند. معمول است که سازنده آیفون مقادیر مبادله …