برخی از کاربران آیفون 13 از یک مشکل مرموز صفحه صورتی شکایت دارند که باعث می شود صفحه نمایش برای چند ثانیه صورتی رنگ شود و سپس به طور تصادفی خراب شود. این باگ برای اولین بار در اکتبر گذشته در انجمن اپل گزارش شد و اپل بعداً اعتراف کرد که یک باگ نرم افزاری است.
بسیاری از کاربران آیفون 13 که تحت تأثیر این مشکل قرار گرفتند، شکایات خود را در انجمن بحث Reddit و اپل مطرح کردند. اولین گزارش مربوط به اکتبر سال گذشته است، درست پس از عرضه آیفون 13. برخی از این موضوع شکایت داشتند که صفحه نمایش آنها صورتی و منجمد شده است و پس از آن خود را راه اندازی مجدد می کند. دیگران شکایت داشتند که دستگاه به طور کامل کار نمی کند. برخی از کاربران توانستند دستگاه های خود را تعویض کنند. با این حال، دیگران چندان خوش شانس نبوده اند، زیرا اپل ادعا می کند که این فقط یک باگ نرم افزاری است.
جدید ترین اخبار اپل چینی راننده های من گزارش داد که بیشتر شکایات از چین بوده است. اپل بیانیه ای به ویبو با بیان اینکه هیچ مشکلی در قطعات سخت افزاری دستگاه ها پیدا نکرده اند. علاوه بر این، سازنده آیفون به کاربران توصیه می کند که از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنند و آخرین آپدیت را دریافت کنند. این شرکت گفت همه برنامه ها باید به آخرین نسخه به روز شوند تا “ناسازگاری بین نسخه برنامه و نسخه iOS رد شود.”
با این حال، به نظر نمی رسد که iOS 15.3 به رفع اشکال برای مشکل صفحه صورتی اشاره ای کند. بنابراین مشخص نیست که آیا دریافت آخرین به روز رسانی مشکل را حل می کند یا خیر. برخی از کاربران آیفون روش های دیگری مانند ریست کردن گوشی خود را امتحان کرده اند که به نظر می رسد مشکل را حل کرده است. دیگران خاطرنشان کردند که اتصال به پشتیبانی جایگزین اپل نیز به نظر می رسد کمک کننده باشد.
آیا خطای صفحه صورتی را در آیفون 13 خود تجربه کرده اید؟ اگر چنین است، آیا هیچ یک از این روش ها برای شما کار می کند؟ در نظرات به ما بگویید!
[Via 9to5Mac]
بدون دیدگاه