
25 ژانویه 2022
به روز رسانی
بهترین عکس های ماکرو آیفون خود را برای چالش Apple’s Shot در آیفون به اشتراک بگذارید
اپل از کاربران آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس دعوت می کند تا با عکاسی ماکرو که در چالش آیفون گرفته شده اند، چیزهای کوچک را به شکل بزرگی ثبت کنند. این چالش از امروز شروع می شود و تا 16 فوریه 2022 ادامه دارد. برندگان در ماه آوریل اعلام خواهند شد.
محدوده آیفون 13 پرو شامل پیشرفته ترین سیستم دوربینی است که آیفون تا به حال داشته است و برای اولین بار، کاربران می توانند تصاویر واضح و خیره کننده ای با حداقل فاصله کانونی 2 سانتی متر ثبت کنند. برای جشن گرفتن عکاسی ماکرو، اپل از شما استقبال میکند تا عکسهای ماکرو مورد علاقهتان را که با iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max گرفتهاید، در اینستاگرام و توییتر با استفاده از هشتگ #ShotoniPhone و #iPhonemacrochallenge به اشتراک بگذارید تا در چالش شرکت کنید. گروهی متشکل از کارشناسان صنعت و اپل برنامه های کاربردی از سراسر جهان را بررسی کرده و 10 عکس برنده را انتخاب خواهند کرد. عکسهای برنده در گالری در Apple Newsroom، apple.com، Apple Instagram ([email protected]) و دیگر حسابهای رسمی اپل علامتگذاری خواهند شد. آنها همچنین می توانند در کمپین های دیجیتال، مکان های فروشگاه اپل، بیلبوردها یا در یک نمایشگاه عمومی عکس ظاهر شوند.
دوربین حرفه ای آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس دارای دوربین های جدید فوق عریض، عریض و تله فوتو است که همگی از عملکرد بی نظیر A15 Bionic طراحی شده توسط اپل پشتیبانی می کنند. دوربین کاملا جدید Ultra Wide دارای دیافراگم بسیار بازتر ƒ / 1.8 و سیستم فوکوس خودکار جدید است که 92 درصد بهبود را برای محیط های کم نور به ارمغان می آورد و تصاویری روشن تر و واضح تر ایجاد می کند. طراحی جدید لنز، فوکوس خودکار برای اولین بار در آیفون Ultra Wide و نرم افزار پیشرفته به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر ماکرو چشمگیری را در جایی که سوژه ها بزرگتر از حد معمول به نظر می رسند، ثبت کنند.
برخی از تاثیرگذارترین نمونههای عکاسی ماکرو، عکسهای اشیاء به ظاهر روزمره مانند برس مو، غذا یا یک شی در طبیعت مانند یخ، برف، پرها، گلها، حشرات یا حیوانات خانگی هستند. زیبایی عکاسی ماکرو توانایی آن در تبدیل چیزهای معمولی به خارق العاده است.
نکات عکاسی ماکرو آیفون 13 پرو:
- مطمئن شوید که به جسم خود نزدیک شده اید – می توانید تا 2 اینچ (حدود یک اینچ) فاصله داشته باشید.
- نقطه فوکوس اصلی را نزدیک مرکز قاب قرار دهید، زیرا این واضح ترین فوکوس هنگام عکاسی در آیفون ماکرو است.
- برای تنظیم یک نقطه فوکوس خاص، ناحیه ای را در منظره یاب لمس کنید.
- با 0.5x عکس بگیرید تا میدان دید فوقالعادهای را ثبت کنید، یا سعی کنید با 1x برای کادربندی محکمتر عکس بگیرید – iPhone بهطور خودکار دوربینها را وقتی نزدیکتر میشوید تغییر میدهد، در حالی که از کادربندی 1x پشتیبانی میکند.
با داوران ملاقات کنید
آناند وارما
آناند محقق نشنال جئوگرافیک و عکاس برنده جوایز است که معتقد است دوربین فقط ابزاری برای ثبت آنچه میبیند نیست، بلکه راهی برای روشن کردن لایههای زیبایی و پیچیدگی است که در غیر این صورت از چشم غیرمسلح ما پنهان هستند. آناند با مدرک زیست شناسی یکپارچه، موجوداتی را برجسته می کند که جزئیات باورنکردنی آنها معمولاً نامرئی می ماند و داستان های جدیدی در پشت علم در طول مسیر کشف می کند.
خالق apeksha
عکاسی Apeksha که در بمبئی مستقر است و یکی از بنیانگذاران شرکت عکاسی تجاری The House Of Pixels است، راهی به سوی «بیان خود» است. او با طیف گسترده ای از بازیگران برجسته هندی و برندهای جهانی کار می کند و تصاویر او مرتباً در بهترین نشریات هند مانند GQ، Elle و Cosmopolitan نمایش داده می شود.
پیتر مک کینون
پیتر یک عکاس، کارگردان، خالق یوتیوب و کارآفرین تحسین شده بین المللی است. پیتر از سکوهای خود برای الهام بخشیدن و کمک به مردم برای پیگیری علایق خود در پشت لنز استفاده می کند. او در سال 2019 در جوایز Shorty به عنوان بهترین یوتیوب برگزیده سال انتخاب شد و در سال 2020 جایزه Streamy را برای فیلمبرداری دریافت کرد. عکس او بر روی دو سکه کلکسیونی ویژه صادر شده توسط ضرابخانه سلطنتی کانادا برجسته شده است.
پدی بای
پدی عکاسی است که در ثبت لحظاتی از زندگی آیفون تخصص دارد. کارهای او متنوع است و عکاسی خیابانی، انسانی، منظره و معماری را پوشش می دهد. او برنده جوایز بین المللی عکاسی متعددی برای عکس های آیفون خود شده است، از جمله مسابقه عکس نشنال جئوگرافیک، PX3، جوایز عکاسی موبایل (MPA) و IPPAWARDS.
ییک کیت لی |
Yik Keat یک عکاس شهری خودآموخته ساکن سنگاپور است. ییک کیت تنها با ۲۵ سالگی با برندهای پیشرو جهانی از جمله لویی ویتون، باربری، آدیداس و پورشه برای کمپین های محلی فصلی و شرکت های محلی برتر از جمله بانک OCBC سنگاپور و اپراتور تلویزیون ملی Channel 8 برای فعال کردن عکاسی کار کرده است. او به خاطر خلق داستان های منحصر به فرد از زندگی روزمره و تلاش سخت برای ایجاد هر قطعه از محتوای بصری مشهور است. او در بسیاری از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی فعال است، جایی که به دیگران یاد میدهد چگونه عکسهای اختصاصی موبایلی بسازند.
آرم دوپلسیس
آرم به عنوان مدیر عکاسی در تیم بازاریابی اپل، از نزدیک با برخی از موفق ترین عکاسان جهان همکاری می کند. او پیش از این نزدیک به یک دهه به عنوان مدیر طراحی مجله نیویورک تایمز فعالیت می کرد.
بیلی سورنتینو
بیلی در تمامی محصولات با تیم طراحی اپل تجربه عکاسی دارد. قبل از پیوستن به اپل، او به عنوان مدیر خلاق در WIRED کار می کرد و با بسیاری از مشهورترین عکاسان سرمقاله جهان همکاری می کرد.
از هاف
دلا مدیریت محصول نرم افزار عکس و دوربین اپل را مدیریت می کند و یک عکاس پرشور است که دوست دارد دنیا را با آیفون خود کشف و ثبت کند.
کایان درانس
Kaiann با تیمهای با استعداد اپل برای ارائه محصولاتی کار میکند که ابزارهای عکاسی عالی را در دستان بسیاری قرار میدهند – از اولین دوربین آیپاد تاچ تا آخرین آیفون 13 و آیفون 13 پرو – به عنوان معاون بازاریابی جهانی محصول.
پاملا چن
پاملا با همکاری نزدیک با سازندگان و هنرمندان از سراسر جهان، توسعه زیباییشناسی و داستانگویی بصری را برای تیم نرمافزار دوربین و عکاسی اپل رهبری میکند. او قبلا مدیر تحریریه اینستاگرام و ویرایشگر ارشد عکس در نشنال جئوگرافیک بود.
عکس ماکرو خود را ارسال کنید
با استفاده از هشتگ های #ShotoniPhone و #iPhonemacrochallenge، بهترین عکس های ماکرو گرفته شده در iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max را در اینستاگرام و توییتر به اشتراک بگذارید تا در چالش شرکت کنید. کاربران Weibo می توانند با استفاده از # ShotoniPhone # و # iPhonemacrochallenge # شرکت کنند. لطفاً در کپشن مشخص کنید که از چه مدلی برای ثبت تصویر خود استفاده کرده اید. همچنین می توانید با استفاده از فرمت فایل “firstname_lastname_macro_iPhonemodel” تصاویر خود را با بالاترین وضوح به [email protected] ایمیل کنید. موضوع باید این باشد: «تصویر چالش ماکرو آیفون» عکسها را میتوان مستقیماً از دوربین گرفت، با استفاده از ابزارهای ویرایش اپل در برنامه Photos ویرایش کرد یا با نرمافزار شخص ثالث ویرایش کرد. مدارک از ساعت 6:01 صبح به وقت PST در 25 ژانویه 2022 پذیرفته می شود و در 16 فوریه 2022 در ساعت 11:59 بعد از ظهر PST به پایان می رسد. برای شرکت در این مسابقه باید 18 سال سن داشته باشید و این چالش برای کارمندان اپل یا نزدیکترین آنها آزاد نیست. خانواده ها.
ده عکس برنده در Apple Newsroom، apple.com، Apple Twitter ([email protected])، Apple Instagram ([email protected])، حسابهای Apple WeChat و Apple Weibo ارائه میشوند و ممکن است در فروشگاه اپل در بیلبوردها، نمایشگاههای داخلی اپل، در تبلیغات دیجیتال و انواع نمایشگاه. برندگان در تاریخ 12 آوریل 2022 یا نزدیک به آن اعلام خواهند شد.
اگر تصمیم دارید عکس های خود را از طریق رسانه های اجتماعی ارسال کنید، تصاویر باید عمومی شوند. موارد ارسالی غیرقابل قبول شامل عکسهایی است که حقوق شخص دیگری از جمله حق چاپ، علامت تجاری، محرمانه بودن، تبلیغات، یا هر مالکیت معنوی یا حقوق مدنی دیگر را نقض یا نقض میکند. حاوی محتوای جنسی صریح، برهنه، ناپسند، خشونت آمیز یا سایر محتوای ناخواسته یا نامناسب باشد. یا به هر نحوی اپل یا شخص یا طرف دیگری را نادیده بگیرید.
اپل به شدت معتقد است که هنرمندان باید در قبال کار خود غرامت دریافت کنند و برای استفاده از چنین عکس هایی در کانال های بازاریابی اپل، به 10 عکاس برنده، هزینه مجوز پرداخت می کند. شما حقوق عکس خود را محفوظ می دارید. با این حال، با ارسال عکس خود، به اپل مجوز یک ساله رایگان، جهانی، غیر قابل فسخ و غیر انحصاری برای استفاده، تغییر، انتشار، نمایش، توزیع، ایجاد آثار مشتق شده و تکثیر عکس در اتاق خبر اپل، اپل می دهید. . com، Apple Twitter ([email protected])، Apple Instagram ([email protected])، Apple WeChat و Apple Weibo حسابها و میتوانند در مکانهایی در فروشگاه اپل، روی بیلبوردها، نمایشگاههای داخلی اپل، در تبلیغات دیجیتال و انواع نمایشگاهها ظاهر شوند. هر عکس بازتولید شده شامل یک اعتبار عکس خواهد بود. اگر عکس شما برای نمایش در مطالب بازاریابی انتخاب شده است، همچنین موافقت میکنید که برای مدت زمان مجوز استفاده تجاری انحصاری از عکس را به اپل اعطا کنید.
قوانین رسمی اعمال می شود؛ برای جزئیات بیشتر به قوانین پیوست مراجعه کنید.
روی مخاطبین کلیک کنید
استفانی نگ
سیب
(669) 276-0496
میشل وایمن
سیب
(669) 276-1208
خط تلفن رسانه اپل
(408) 974-2042
مانی ربات
خرید اپل ایدی
خرید دعوت نامه کلاب هاوس
منبع اصلی پست
بدون دیدگاه