
تبلیغات جستجوی اپل در حال بهتر شدن هستند.
امروز، این شرکت فاش کرد که تبلیغات جستجوی اپل اکنون از صفحات محصول سفارشی در اپ استور پشتیبانی می کند. در اطلاعیهای در وبسایت Apple Developer، این شرکت گفت که توسعهدهندگان اکنون میتوانند با استفاده از حداکثر سی و پنج صفحه محصول سفارشی در App Store، «تغییرهای تبلیغاتی متناسب» را با تبلیغات جستجوی اپل ایجاد کنند.
با صفحات محصول سفارشی، می توانید تا 35 نسخه اضافی از صفحه محصول App Store خود را ایجاد کنید تا ویژگی ها، محتوا یا تبلیغات مختلف برنامه را به نمایش بگذارید. و اکنون، ادغام یکپارچه جدید با تبلیغات جستجوی اپل به شما امکان می دهد به راحتی از این صفحات برای ایجاد تغییرات تبلیغاتی مناسب در فروشگاه App استفاده کنید.
صفحات محصول سفارشی به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا حداکثر سی و پنج نسخه از صفحه محصول خود را در فروشگاه App به A، B، C، D و غیره ایجاد کنند. تست کنید کدام یک برای عملکرد بهتر است.
میتوانید نسخههای اضافی صفحه محصول App Store خود را در iOS 15 و iPadOS 15 یا جدیدتر ایجاد کنید تا ویژگیها یا محتوای مختلف را در برنامه خود به نمایش بگذارید – مانند یک ورزش، شخصیت، نمایش یا ویژگی بازی خاص – و از طریق آن با مخاطبان مختلف به اشتراک بگذارید. URL های منحصر به فرد همچنین می توانید از این صفحات برای نمایش محتوای فصلی یا فرهنگی مرتبط استفاده کنید. هر صفحه محصول سفارشی میتواند شامل اسکرینشات، متن تبلیغاتی و پیشنمایش برنامه باشد که با صفحه پیشفرض محصول شما متفاوت است.
تبلیغات جستجوی اپل به مشتریان بالقوه کمک می کند برنامه شما را در مناطق مختلف اپ استور پیدا کنند.
برنامهنویسانی که میخواهند نحوه استفاده از ویژگیهای جدید را بیاموزند، میتوانند با صفحات محصول سفارشی و تبلیغات جستجوی اپل در وبسایت برنامهنویس اپل آشنا شوند.
ممکن است با استفاده از پیوندهای خود، برای خرید کمیسیون دریافت کنیم. بیشتر بدانید.
بررسی: فقط یک قاب Bluebonnet را روی AirTag خود قرار دهید و بروید
محفظه AirTag Bluebonnet نرم، کشسان و آبی روشن راه حلی ساده است که AirTag شما را تقریباً به هر چیزی متصل نگه می دارد. همچنین هر دو طرف AirTag را نمایش میدهد تا شخصیسازی شما به خوبی بدرخشد.
مانی ربات
خرید اپل ایدی
خرید دعوت نامه کلاب هاوس
منبع اصلی پست
بدون دیدگاه