اگر با موسیقی، فیلم، برنامههای تلویزیونی، کتابها یا برنامههایی که از iTunes یا App Store خریداری میکنید مشکل دارید، میتوانید مستقیماً از اپل درخواست بازپرداخت کنید. شما باید دلیل معتبری برای درخواست داشته باشید – اینطور است نه باید راهی برای دریافت آزمایشهای رایگان یا استفاده کوتاهمدت باشد – اما اگر بهطور تصادفی چیزی بخرید، چیز اشتباهی بخرید، چیز اشتباهی را بردارید یا چیزی دریافت نکنید، این راهی است که پولتان را پس میگیرید.
فرآیند بازپرداخت در iTunes و اپ استور بدون توجه به دستگاهی که روی آن اجرا میکنید یا برنامهای که در آن اجرا میکنید مشابه است، اما ما گزینههای شما را در زیر برای iOS، macOS و شبکه بیان کردهایم. اگر نمی توانید از طریق کانال رسمی اپل بازپرداخت دریافت کنید، بهترین شرط بعدی این است که با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.
نحوه بازپرداخت آنلاین از iTunes یا App Store
سیستم بازپرداخت اپل مبتنی بر وب است و مستقیماً در هیچ یک از ویترین های اپل در برنامه تعبیه نشده است، بنابراین می توانید فرآیند بازپرداخت را مستقیماً در وب سایت مناسب شروع کنید.
به صفحه گزارش مشکل اپل بروید.
با Apple ID خود وارد شوید نام کاربری و کلمه عبور.
از منوی کشویی، را انتخاب کنید درخواست بازپرداخت کنید.
در منوی کشویی بعدی، را انتخاب کنید دلیل برای درخواست بازپرداخت شما از لیست
منبع: iMore
بازدید مورد بعدی.
انتخاب کنید کالایی که می خواهید از لیست خرید درخواست بازپرداخت آن را داشته باشید.
بازدید در حال ارسال.
چه از مرورگر در iPhone، iPad یا Mac خود استفاده کنید، این فرآیند یکسان است. باید ظرف چند روز پاسخی از اپل دریافت کنید که آیا درخواست بازپرداخت شما تایید شده است یا خیر.
نحوه بازپرداخت از iTunes یا App Store در iPhone یا iPad
اگرچه اپل راهی برای درخواست بازپرداخت مستقیم در برنامه هایی مانند اپ استور یا آیتونز استور iOS ابداع نکرده است، در صورت تمایل می توانید حداقل این فرآیند را از آنجا شروع کنید.
مراحل زیر فرآیند را به طور خاص برای اپ استور نشان می دهد، اگرچه این روند در فروشگاه های دیجیتال دیگر اپل تقریباً یکسان است.
باز کن اپ استور.
مال خودت را لمس کن عکس بالا سمت راست برای دیدن اکانت خود اگر مجموعه عکس ندارید، این عکس متعلق به شما خواهد بود حروف اول.
ضربه زدن خرید. اگر اشتراک گذاری خانوادگی را فعال کرده اید، باید فشار دهید خریدهای من یا نام فردی از خانواده شما که خریدی را انجام داده است که می خواهید برای آن بازپرداخت کنید.
منبع: iMore
روی ضربه بزنید ap می خواهید درخواست بازپرداخت کنید
لیست برنامه ها را به پایین اسکرول کنید و ضربه بزنید گزارش یک مشکل. سپس به سایت بازپرداخت سافاری اپل هدایت خواهید شد.
با Apple ID خود وارد وب سایت اپل شوید نام کاربری و کلمه عبور.
منبع: iMore
از منوی کشویی، را انتخاب کنید درخواست بازپرداخت کنید.
در منوی کشویی بعدی، را انتخاب کنید دلیل برای درخواست بازپرداخت شما از لیست
ضربه زدن مورد بعدی.
ضربه زدن در حال ارسال.
منبع: iMore
باید ظرف چند روز پاسخی از اپل دریافت کنید که آیا درخواست بازپرداخت شما تایید شده است یا خیر.
لطفاً توجه داشته باشید که اگر واجد شرایط بازپرداخت کالای انتخابی خود نباشید، آخرین دکمه برای ارسال ادعای شما غیرفعال خواهد بود.
نحوه بازپرداخت از iTunes یا Mac App Store
اگر از رایانه Mac یا Windows استفاده می کنید و می خواهید از iTunes یا اپ استور بازپرداخت کنید، می توانید این کار را انجام دهید. مانند iOS، این فرآیند برای تکمیل درخواست شما را در یک مرورگر وب راهاندازی میکند، اما حداقل میتوانید این فرآیند را در یکی از برنامههای موجود در فروشگاه اپل شروع کنید.
مراحل زیر به طور خاص برای Mac App Store اعمال می شود، اگرچه می توانید این فرآیند را از طریق برنامه های موسیقی، تلویزیون یا کتاب نیز شروع کنید.
باز کن اپ استور ap.
روی مال خود کلیک کنید عکس برای مشاهده اکانت شما اگر مجموعه عکس ندارید، این عکس متعلق به شما خواهد بود حروف اول.
در برنامه های موسیقی و تلویزیون، راه سریعتر برای دسترسی به حساب خود کلیک کردن است حساب در نوار منو و انتخاب کنید تنظیمات پروفایل… از منوی کشویی
را کلیک کنید ap شما می خواهید درخواست بازپرداخت برای.
منبع: iMore
در لیست برنامه ها حرکت کنید و کلیک کنید گزارش یک مشکل. سپس به سایت بازپرداخت سافاری اپل هدایت خواهید شد.
با Apple ID خود وارد وب سایت اپل شوید نام کاربری و کلمه عبور.
از منوی کشویی، را انتخاب کنید درخواست بازپرداخت کنید.
در منوی کشویی بعدی، را انتخاب کنید دلیل برای درخواست بازپرداخت شما از لیست
منبع: iMore
ضربه زدن مورد بعدی.
ضربه زدن در حال ارسال.
مجدداً، باید ظرف چند روز پاسخی از اپل دریافت کنید که آیا بازپرداخت شما تأیید شده است یا خیر.
یادداشت بازپرداخت
همانطور که در ابتدا گفتیم، ویژگی درخواست بازپرداخت اپل برای مواردی است که اشتباه واقعی انجام شده است یا محتوایی که خریداری کردهاید آنطور که تبلیغ میشود نبود – نه فقط برای بررسی بهترین برنامههای آیفون و آیپد در حالت آزمایشی.
بهتر است به محض اینکه متوجه شدید مشکلی وجود دارد، درخواست بازپرداخت خود را دریافت کنید، زیرا مهلت اعطای بازپرداخت ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد. اگر دلیل بازپرداخت نامعتبر باشد یا برای درخواست آن دیر شده باشید، ممکن است درخواست شما رد شود، یا حداقل ممکن است نیاز به مصاحبه عمیق با پشتیبانی اپل داشته باشید.
با این حال، بازیابی در iTunes و App Store معمولاً یک یا دو روز طول میکشد تا پسانداز برای بررسیهای اضافی که پشتیبانی اپل باید انجام دهد، پردازش شود. با مراجعه به سایت گزارش مشکل اپل می توانید وضعیت همه ادعاهای بازپرداخت را بررسی کنید.
به روز شده در ژانویه 2022: به روز رسانی شده برای iOS 15 و macOS Monterey.
ما میتوانیم با استفاده از پیوندهایمان، کمیسیون خرید دریافت کنیم. اطلاعات بیشتر.
برای بزرگداشت روز جهانی آگاهی از دسترسی، اپل برخی از ویژگیهای دسترسی جدید را نشان داده است که در اواخر امسال در iPhone، iPad، Apple Watch و Mac در دسترس خواهند بود. این شرکت میگوید که این ویژگیها، «پیمایش، اتصال و بهرهمندی بیشتر از محصولات اپل» را برای افراد دارای …
اولین نمایش از سری Apple Music Live بازگشته با هری استایلز در روز جمعه برگزار می شود. عکس: Apple Music اپل سری Apple Music Live خود را تغییر نام داد و فصل جدیدی را با اجرای زنده هری استایلز در شهر نیویورک در روز جمعه، 20 می، آغاز کرد. مشترکین …
Apple Music کنسرت ویژه ای از هنرمند هری استایلز را در روز جمعه، 20 می، به صورت زنده پخش خواهد کرد فقط یک شب در نیویورک کنسرت برای همه مشترکین Apple Music در دسترس خواهد بود. این خبر توسط حساب توییتر اپل موزیک به اشتراک گذاشته شد که خاطرنشان کرد …
بدون دیدگاه