یک گزارش جدید می گوید که TikTok اعتراف کرده است که ویدیوها را در توییتر پست می کند بدون اینکه به مخاطبان بگوید که محتوای حمایت شده است و دستورالعمل های بازاریابی در ژاپن را نقض می کند.
Nikkei Asia گزارش می دهد:
اپراتور ژاپنی اپلیکیشن محبوب اشتراکگذاری ویدیوی TikTok اعتراف کرده است که بدون اطلاع رسانی به مخاطبان در مورد محتوای حمایت شده، ویدیوهایی را در توییتر ارسال کرده است، رویهای که ممکن است دستورالعملهای صنعت علیه بازاریابی مخفیانه را نقض کرده باشد.
شرکت زیرمجموعه ژاپنی مالک TikTok، ByteDance روز دوشنبه گفت که این ترتیب حدود دو سال پیش آغاز شد و در پایان سال 2021 متوقف شد. این شرکت افزود که متأسف است که تصور اشتباهی را به مصرف کنندگان داده است.
این گزارش واضح است که در حالی که هیچ قانونی ژاپنی وجود ندارد که بازاریابی مخفیانه را ممنوع کند، یک “کد داوطلبانه از یک گروه صنعتی” وجود دارد که این عمل را ممنوع می کند زیرا برای مصرف کنندگان گمراه کننده تلقی می شود. گزارش شده است که یکی از نمایندگان ByteDance در توکیو به Nikkei گفته است که پرداختهای فاش نشده به افراد تأثیرگذار «به منظور انتشار محتوای TikTok» انجام شده است، بنابراین به نظر میرسد این فیلمها باید به این عنوان برچسب زده میشدند، اما اینطور نیست، و این تصور را ایجاد میکند که چنین بوده است. در واقع، کمپین های دهان به دهان به جای محتوای پولی.
یکی از رئیسهای گروه بازاریابی به این نشریه گفت که این موضوع «برای پلتفرمهایی با حجم کاربر بالا برای درگیر شدن در شیوههایی که برای کمپینهای دهان به دهان معمولی اشتباه میشوند، بسیار مشکلساز است» و این حادثه «میتواند باعث شود کل صنعت اعتبار خود را از دست بدهد». در حالی که تیک تاک یکی از بهترین برنامههای آیفون در سراسر جهان به حساب میآید (و مطمئناً یکی از محبوبترینها)، از سوی سرویسهای رقیب مانند YouTube’s Shorts و Instagram Reels تحت فشار قرار گرفته است، با این گزارش که برخی از ناظران معتقدند افزایش رقابت، TikTok را تحت فشار قرار داده است. پرداخت “مخفیانه” تأثیرات برای به اشتراک گذاری محتوا.
مانی ربات
خرید اپل ایدی
خرید دعوت نامه کلاب هاوس
منبع اصلی پست
بدون دیدگاه