حدس بزنید مصرف کنندگان کدام برند را بیشتر به زندگی خود مرتبط می دانند


هشدار اسپویلر: اپل برای هفتمین سال متوالی در صدر فهرست مصرف کنندگان به عنوان مرتبط ترین برند با زندگی روزمره آنها قرار گرفت. به نظر می رسد که غول فناوری کوپرتینویی نمی تواند در این مسابقه خاص شکست بخورد.

شما باید تعجب کنید که چه کسی در رتبه 293 قرار گرفت. این تعداد شرکت هایی است که در نظرسنجی سالانه در 27 دسته ارزیابی شده است.

نظرسنجی پیامبر: اپل مرتبط ترین برند برای مصرف کنندگان است

شرکتی به نام پیامبر هر سال این نظرسنجی را انجام می دهد. عنوان کامل آن این است: نمایه ارتباط برند پیامبر: برندهایی که مردم نمی توانند بدون آنها در سال 2022 زندگی کنند. برای نسخه امسال، پیامبر از 13500 مصرف کننده در سراسر ایالات متحده در مورد مارک هایی که برای آنها به عنوان مشتری بیشترین اهمیت را دارد، پرسید.

پیغمبر خاطرنشان کرد: «الگوی جدیدی از ارتباط در این تحقیق پدیدار شد: برندها با برقراری ارتباط با ما به عنوان انسان – با توسل به مغز و قلب، در شرایط عادی جدید خود موفق می شوند.

اپل با پلوتن، اسپاتیفای، بوز و اندروید در رتبه اول قرار گرفت. همه آنها شرکت های فناوری هستند که بر اتصال کاربران و شخصی سازی تجربیات متمرکز هستند. پیامبر خاطرنشان کرد که مردم تمایل دارند برندهایی را مانند آن ها بخشی از هویت خود کنند.

پیغمبر گفت: «بعد از دو سال در حالت همه گیر، توانمند ساختن مصرف کنندگان برای تعامل با دیگران حتی در حالت انزوا، بر اساس BRI اولویت بالایی دارد. “بزرگترین برندها از فناوری پشتیبانی می کنند، می توانند شخصی شوند و به مردم کمک کنند بدون خروج از خانه انسان به انسان را متصل کنند.”

“بیتلز از همه برندها”

پیامبر یک شرکت را بر اساس ارتباط آن با نیازهای شخصی مردم و همچنین خود انسانیت مرتبط ارزیابی می کند. یک برند مرتبط می‌تواند «با صحبت با قلب مردم، ایجاد جادو با توانایی خیره‌کننده برای الهام‌بخشی و ارتباط، برتری یابد».

که میکند شبیه اپل است، اینطور نیست؟

پیامبر درباره این شرکت گفت: «بیتلز همه برندها، اپل دوباره در صدر جدول ما قرار دارد. این به طور مداوم ثابت می کند که بسیار بیشتر از یک تلفن، ساعت یا هدفون است. با جذابیت تد کمند، میلیون‌ها آهنگ، بازی و تمرین را به آرامی ارائه می‌کند تا ما را به اکوسیستم همیشه الهام‌بخش خود بکشاند.»

پیامبر افزود که مرتبط‌ترین برندها “فرصتی را برای افراد فراهم می‌کنند تا بخشی از جوامع با افراد پرشور و دارای علایق مشترک شوند.”

شاید کمی تعجب آور به نظر برسد که پلوتن در رتبه دوم قرار گرفت و اسپاتیفای در رتبه سوم قرار گرفت. هر دو شرکت اخیراً روزهای سختی را تجربه کرده اند. Peloton شاهد کاهش فروش بوده است و Spotify به دلیل پادکست های بحث برانگیز مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال پیامبر نسبت به آنها خوشبین به نظر می رسد.

ماریسا مولویهیل، شریک، می‌گوید: خواه یک ردیاب سلامت پوشیدنی باشد که چالش‌ها و اهداف تمرینی شخصی‌سازی‌شده را به مشتریان ارائه می‌دهد یا یک سرویس استریم که کاربران را قادر می‌سازد لیست پخش کاملی ایجاد کنند، مارک‌هایی که مشتریان را مسئول نحوه و زمان تعامل آنها می‌کند، برنده می‌شوند. و رئیس برند و فعال سازی در پیامبر. حتی با فروکش کردن همه‌گیری، اولویت‌ها برای تعامل تحت رهبری کاربر از بین نمی‌روند. برای حفظ ارتباط با مصرف کنندگان، برندها باید به این فکر کنند که چگونه می توانند مشتریان خود را در صندلی راننده قرار دهند و تجربیات شخصی و سفارشی را ارائه دهند.

10 برند برتر مرتبط در سال 2022:

  1. سیب
  2. پلوتون
  3. Spotify
  4. بوز
  5. اندروید
  6. قابلمه فوری
  7. پلی استیشن
  8. فیت بیت
  9. تد
  10. ایالات متحده آمریکا

نتایج نظرسنجی پیامبر را بخوانید. می توانید گزارش کامل را دانلود کنید. و اگر با یافته های آن موافق هستید، در بخش نظرات در زیر بگویید.



مانی ربات

خرید اپل ایدی

خرید دعوت نامه کلاب هاوس

منبع اصلی پست

bitly
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Apple Arcade
اخبار اپل
Air Twister با پشتیبانی از کنترلر و موارد دیگر به Apple Arcade می رود

بازی امروز اپل آرکید آماده است و در اپ استور منتظر است و یکی از بازی هایی است که می خواهید آن را بررسی کنید. Air Twister در iPhone، iPad، Mac و Apple TV قابل پخش است و پشتیبانی از کنترلر به این معنی است که در همه آنها به …

اخبار اپل
کریس ایوانز با نام مستعار کاپیتان آمریکا سرانجام با آیفون 6 اس خود خداحافظی کرد

به نظر می رسد که ستاره «Defending Jacob» در حال تغییر به آیفون 13 است. عکس: chrisevans @ Instagram کریس ایوانز، ستاره استودیو مارول کاپیتان آمریکا این مجموعه فیلم، زمانی که در نهایت با یک مداحی کوچک دوست داشتنی پنجشنبه با آیفون 6s قابل اعتماد خود خداحافظی کرد، کمی به …

تلویزیون + آرم
اخبار اپل
زیرمجموعه‌های نتفلیکس در شرف ارزان‌تر شدن هستند، اما یک نکته مهم وجود دارد

همه ما با گران‌تر شدن نتفلیکس آشنا هستیم، اما برای یک بار اشتراک شما می‌تواند قیمت آن را کاهش دهد – تا زمانی که مایل باشید یک یا چهار تبلیغ را تماشا کنید. ما قبلاً شنیده بودیم که نتفلیکس در حال آماده شدن برای معرفی یک طبقه جدید با پشتیبانی …