اینستاگرام برنامه IGTV را با ورود به Reels خاموش می کند


امروز، اینستاگرام اعلام کرد که برنامه IGTV را به دلیل تمرکز بر بهبود Reels، رقیب مستقیم خود برای TikTok، خاموش می کند.

در پستی در وب‌سایت Creators اینستاگرام، این شرکت اعلام کرد که برنامه جداگانه IGTV خود را متوقف می‌کند و همه آن محتوا را به برنامه اصلی اینستاگرام اضافه می‌کند. این حرکت همچنین به این معنی است که تبلیغات IGTV دیگر پشتیبانی نخواهد شد.

  • ما می‌خواهیم به سازندگان کمک کنیم تا اشتیاق خود را به زندگی تبدیل کنند – به همین دلیل است که برای کمک به سازندگان از طریق مجموعه‌ای از گزینه‌های کسب درآمد در سراسر Meta سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. ما در حال بررسی راه های بیشتری برای کسب درآمد شما با ایجاد حلقه هایی هستیم که جامعه ما را سرگرم می کند. علاوه بر جوایز، در اواخر امسال، آزمایش یک تجربه تبلیغاتی جدید در اینستاگرام را آغاز خواهیم کرد، که به سازندگان اجازه می دهد از تبلیغات نمایش داده شده در حلقه های خود درآمد کسب کنند.

  • به دلیل تمرکز ما روی Reels، تبلیغات ویدیویی در جریان (که قبلاً به عنوان تبلیغات IGTV شناخته می‌شد) دیگر پشتیبانی نمی‌شوند. سازندگانی که به طور فعال با تبلیغات ویدیویی در جریان درآمدزایی می کنند، بر اساس درآمدهای اخیر، یک پرداخت ماهانه موقت دریافت خواهند کرد.

  • به عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای ساده‌سازی ویدیو برای کشف و ایجاد، دیگر از برنامه مستقل خود برای IGTV پشتیبانی نمی‌کنیم. در عوض، ما بر روی داشتن تمام ویدیوها در برنامه اصلی اینستاگرام تمرکز خواهیم کرد. ما معتقدیم که این باعث می‌شود افراد بتوانند همه این ویژگی‌ها و توانایی‌ها را در برنامه اصلی داشته باشند و از ادامه ساده‌سازی و بهبود ویدیو در برنامه اصلی اینستاگرام در ماه‌های آینده هیجان‌زده هستند.

سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که فید ویدیو و IGTV را به یک چیز ساده می کند: ویدیوی اینستاگرام. این حرکت به معنای پایان IGTV و برنامه جداگانه آن بود.

اینستاگرام ابتدا IGTV را به عنوان یک برنامه جداگانه راه اندازی کرد که هدف آن رقابت با سرویس هایی مانند YouTube است. با این حال، فقط به کاربران اجازه می داد ویدیوهای عمودی را آپلود کنند، که در آن زمان روند رو به رشدی بود. با این حال، با گذشت زمان، این برنامه نتوانست مورد توجه قرار گیرد زیرا سایر برنامه های ویدیویی مانند YouTube و TikTok محبوبیت پیدا کردند.

اینستاگرام حتی متوجه شد که Reels، رقیب TikTok آن، به نظر می‌رسد آینده اینستاگرام باشد و برخلاف ویژگی‌های IGTV، روی آن قالب سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کند.



مانی ربات

خرید اپل ایدی

خرید دعوت نامه کلاب هاوس

منبع اصلی پست

bitly
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار اپل
جعبه ابزار مجهز به هوش مصنوعی، جستجوی کار شما را به صورت توربو شارژ می کند

جستجوی شغل استرس زاتر از همیشه است. با نادیده گرفتن رزومه توسط کارفرمایان و نیاز دائمی به تطبیق مطالب درخواستی شما با یک شغل جدید، کاریابی عملاً یک کنسرت تمام وقت است. برای صرفه جویی در زمان در مواد کاربردی و ایجاد نتایج با کیفیت بالا، Resume را در نظر …

اخبار اپل
بهترین کلیدهای HomeKit برای پنکه های سقفی 2022

بهترین کلید هوم کیت برای پنکه های سقفی من بیشتر 2022 سوئیچ های HomeKit مدتی است که در دسترس هستند. با این حال، آیا می دانستید که می توانید از آنها برای کنترل پنکه سقفی خود استفاده کنید؟ اکثر کلیدهای روشن و خاموش ساده به طرفداران شما اجازه می دهند …

اخبار اپل
بسته های تبلیغاتی بازگشت به مدرسه اپل کارت هدیه تا 150 دلار را با مک یا آی پد جدید ارائه می دهد

فروش بازگشت به مدرسه اپل شامل کارت‌های هدیه به ارزش حداکثر ۱۵۰ دلار است. عکس: اپل تبلیغ سالانه بازگشت به مدرسه اپل اکنون در ایالات متحده، کانادا و سایر نقاط جهان به صورت زنده برگزار می شود. این شرکت برای خریدهای واجد شرایط در ایالات متحده یک کارت هدیه تا …