28 مه 2010: وقتی تبلت جدید اپل بالاخره در سطح بین المللی عرضه شد، مشتریان در سراسر اروپا و آسیا برای خرید آی پد صف می کشند.
دلیل فاصله بین عرضه iPad در ایالات متحده در اوایل آوریل و اولین عرضه بین المللی آن بیش از یک ماه بعد چیست؟ تقاضای غیرمنتظره زیاد برای دستگاه پیشگامانه.
آی پد اصلی در سطح بین المللی به فروش می رسد
اپل در اولین ماه فروش خود 1 میلیون آیپد فروخت و برای پاسخگویی به تقاضای فوقالعاده تلاش کرد. در پایان، اپل چارهای نداشت جز اینکه برخی از آیپدهایی را که برای عرضه در اروپا در نظر گرفته بود به فروشگاههای ایالات متحده منحرف کند. در نتیجه، کوپرتینو پرتاب بین المللی را به عقب انداخت.
آ رویترز داستان با نقل قول از یک مشتری مشتاق در ژاپن، سطح تب و تاب بین المللی هیجان را در مورد عرضه iPad نشان می دهد:
میخواستم هر چه زودتر آن را لمس کنم. تاکهچیو یاماناکا، 19 ساله، که از عصر چهارشنبه در مقابل فروشگاه اصلی اپل توکیو اردو زده بود، گفت: وقتی بالاخره در دستانم بود، هیجان واقعی را احساس کردم.
آیپد اصلی 0.5 اینچ ضخامت و 1.5 پوند وزن داشت. این گوشی دارای صفحه نمایش 9.7 اینچی چند لمسی و تراشه 1 گیگاهرتزی اپل A4 بود. گزینه های ذخیره سازی از 16 گیگابایت تا 64 گیگابایت حافظه فلش متغیر بود. با دوربین نمی آمد. با این وجود، این نوع کامپیوتر جدید حیرتانگیز به پرفروشترین خط تولید جدید اپل در تاریخ تبدیل شد.
iPad در حال تبدیل شدن به یک موفقیت بین المللی برای اپل است
در هفته راهاندازی بینالمللی آیپد، هیاهوی پیرامون این دستگاه به اپل کمک کرد تا در نهایت مایکروسافت را به عنوان با ارزشترین سهام فناوری جهان پشت سر بگذارد. این یک چرخش فوق العاده برای اپل بود. این شرکت در کمتر از 15 سال از نزدیک به ورشکستگی به یک غول فناوری تبدیل شده بود.
آیا در تابستان 2010 طرفدار اپل و مشتری iPad بودید؟ اگر چنین است، از کجا – و چه زمانی – نسل اول iPad خود را تهیه کردید؟ خاطرات و اولین برداشت های خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.
بدون دیدگاه