
اپل از هیچ فرصتی برای تکرار اینکه آیفون محصولی متمرکز بر حریم خصوصی است، دریغ نمیکند. آخرین آگهی این شرکت که در یوتیوب آپلود شده است، مجدداً موضوع را بررسی می کند و ویژگی های شفافیت ردیابی برنامه و محافظت از حریم خصوصی ایمیل را برجسته می کند.
صحنه نمایش داده شده در آگهی نشان می دهد که چگونه ویژگی های آیفون اپل طراحی شده اند تا اطمینان حاصل شود که کاربران می توانند نحوه و زمان جمع آوری داده های شخصی خود را کنترل کنند. این ویدئو زنی جوان به نام الی را نشان می دهد که اطلاعات شخصی او به بالاترین قیمت پیشنهادی به حراج گذاشته می شود. مواردی که زیر چکش قرار می گیرند عبارتند از ایمیل های آیفون، داده های موقعیت مکانی، مخاطبین، تاریخچه مرور، و سابقه خرید و موارد دیگر. سپس این تبلیغ الی را با استفاده از شفافیت ردیابی برنامه (ATT) و حفاظت از حریم خصوصی ایمیل نشان می دهد. سپس با پایان یافتن آگهی، پیشنهاد دهندگان و حراج ناپدید می شوند.
اگر نمیدانید، چارچوب ATT اپل به کاربران اجازه میدهد از تبلیغات هدفمند در برنامهها خودداری کنند. این نسخه در iOS 14.5 و iPadOS 14.5 عرضه شد و با مدلهای کسب درآمد تبلیغات محور پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مانند فیسبوک ویران کرد. ATT با محدود کردن نحوه ثبت فعالیتهای شما در برنامهها و وبسایتها توسط ردیابها کار میکند. این فعالیت معمولاً با کارگزاران داده و تبلیغ کنندگانی که از آن برای هدف قرار دادن تبلیغات برای مخاطبان مناسب استفاده می کنند، به اشتراک گذاشته می شود.
در همین حال، ویژگی Mail Privacy Protection در آیفون به محرمانه نگه داشتن فعالیت شما در برنامه Mail کمک می کند. وقتی فعال باشد، آدرس IP شما را پنهان میکند و از ردیابی فرستندهها جلوگیری میکند که آیا ایمیلها را باز کردهاید یا نه. این ویژگی با iOS 15، iPadOS 15 و macOS Monterey معرفی شد.
آخرین تبلیغ با محوریت حریم خصوصی را می توان به عنوان تلاش اپل برای ایستادگی در برابر اقدامات نظارتی که بر این شرکت وجود دارد تلقی کرد. میتوانید آگهی اپل را در زیر مشاهده کنید، اما اگر در ایالات متحده هستید، میتوانید کمپینهای بیلبوردی را نیز ببینید که این شرکت میگوید با عبارت «حریم خصوصی» اجرا خواهد شد. این آیفون است.»
مانی ربات
خرید اپل ایدی
خرید اکانت تیندر
بدون دیدگاه