داده ها نشان می دهد که اکثر کاربران iOS 15 تبلیغات شخصی را خاموش می کنند. نرخ تبدیل تبلیغات جستجو تحت تأثیر قرار نمی گیرد

اخبار اپل


با آپدیت iOS 15، اپل یک تغییر اساسی ایجاد کرد. در فرآیند راه اندازی آیفون و آیپد، گزینه ای برای غیرفعال کردن تبلیغات هدفمند در برنامه های بومی اضافه کرد. در ارائه‌ای که این شرکت با تبلیغ‌کنندگان به اشتراک گذاشته است، اپل ادعا می‌کند که اکثر مردم با کمترین تأثیر روی تبلیغات جستجوی فروشگاه App، کلید تبلیغات شخصی را خاموش کرده‌اند.

iOS 15 و iPadOS 15 در طول فرآیند راه‌اندازی دستگاه، یک جابجایی تبلیغات شخصی جدید را شامل می‌شوند. با استفاده از این، کاربران می توانند با یک کلیک از تبلیغات شخصی خودداری کنند. ضامن تضمین می کند که تبلیغات هدفمند در برنامه های اپل مانند App Store، Apple News و Stocks به کاربران ارائه نمی شود.

MacRumors گزارش می دهد که ارائه برای تبلیغ کنندگان تصویری خوش بینانه برای تجارت تبلیغات جستجوی اپل ترسیم می کند. این نشان می‌دهد که در هر کشوری که کسب‌وکار در آن فعال است، 78 درصد از حجم جستجو در اپ استور مربوط به آیفون‌ها و آی‌پدهایی است که iOS 15 را با کلید خاموش اجرا می‌کنند. ارزش مربوط به سه ماهه اول سال 2022 است. از طریق این آمار، اپل پیشنهاد می کند که تبلیغ کنندگان همچنان می توانند بدون استفاده از کمپین های نتایج جستجوی هدفمند به مخاطبان مناسب دست یابند.

علاوه بر این، اپل می گوید که تبلیغات جستجوی iOS 15 با روشن بودن تبلیغات شخصی، میانگین نرخ تبدیل 62.1 درصدی داشته است. در همین حال، Search Ads با خاموش کردن کلید، نرخ تبدیل 62.5 درصدی کمی بالاتر داشت. این شرکت ادعا می کند که 70 درصد از بازدیدکنندگان اپ استور از ابزار جستجو برای یافتن برنامه مورد نظر خود استفاده می کنند. بنابراین، عبارات جستجو نشانگر مستقیم قصد آنها هستند.

قابل ذکر است که کلید تبلیغات شخصی نباید با خط مشی شفافیت ردیابی برنامه اشتباه گرفته شود. اولی تبلیغات شخصی شده را در برنامه های خود اپل کنترل می کند، در حالی که دومی برای برنامه های شخص ثالث دانلود شده از اپ استور است. این شرکت بر اساس تاریخچه جستجو و دانلود و مطالبی که در برنامه News می خوانند، تبلیغات مرتبط را به کاربران ارائه می دهد. این تبلیغات جستجو با یک سیستم مناقصه سبک حراج قیمت گذاری می شوند. بنابراین، قیمت‌ها پایین‌تر است زیرا گروه بزرگ‌تری از مردم از iOS 15 با خاموش کردن کلید تبلیغات شخصی استفاده می‌کنند.

[Via MacRumors]



مانی ربات

خرید اپل ایدی
خرید اکانت تیندر

خرید قاب ایفون 13

منبع اصلی پست

bitly
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار اپل
Verizon قیمت های بی سیم خود را از ژوئن افزایش می دهد

منبع: iMore / رنه ریچی بر اساس گزارش‌ها، ورایزون در حال افزایش قیمت طرح‌های بی‌سیم خود از ماه ژوئن است که آن را «هزینه تعدیل اقتصادی» می‌نامد. این حرکت باعث می‌شود که مردم در زمانی که تورم به شدت ادامه دارد، برای برنامه‌هایی که قبلاً داشته‌اند، بیشتر خرج کنند. این …

اخبار اپل
آیا این ریگ استودیو نمایشگر دوگانه «راه اندازی رویایی» شما خواهد بود؟ [Setups]

شما به اندازه کافی تنظیمات رایانه را به صورت آنلاین نگاه می کنید و متوجه می شوید که مردم هرگز واقعاً با آنها کار نمی کنند. همیشه چیزی برای اضافه کردن وجود دارد. ممکن است برخی از تجهیزات به دلیل تأخیر در حمل و نقل متوقف شده باشد، یا مالک …

تلویزیون + آرم
اخبار اپل
قبل از نمایش 10 ژوئن، تریلر گزگز فصل 3 «For All Mankind» را تماشا کنید.

Apple TV + امروز تریلر جدیدی از این نمایش موفق را به اشتراک گذاشته است برای تمام بشریت و فصل سوم آن در حالی که همچنین تایید می کند که در 10 ژوئن پخش خواهد شد. فصل جدید پس از تمرکز دو فصل گذشته بر روی ماه، حول محور مسابقه …