آگهی های بازرگانی به نتفلیکس می آیند


رسمی است: نتفلیکس در حال اضافه کردن یک سطح ارزان‌تر با پشتیبانی از تبلیغات به سرویس پخش خود است. ظاهراً این تغییر برای معکوس کردن کاهش اخیر مشترکین است.

این بخشی از یک روند است، زیرا یک سرویس پخش رقیب Disney + در بهار امسال اعلام کرد که همین حرکت را انجام می دهد.

با تماشای تبلیغات، نتفلیکس را با هزینه کمتر دریافت کنید

نتفلیکس محبوب ترین سرویس پخش با بیش از 200 میلیون مشترک است. بسیاری از این افراد از Apple TV، Mac، iPad یا حتی iPhone استفاده می کنند تا از طیف وسیعی از نمایش ها و فیلم های تلویزیونی موجود لذت ببرند.

اما مجموع مشترکین نتفلیکس اخیراً کاهش یافته است و ظاهراً مدیران اجرایی فکر می‌کنند که نرخ تبلیغاتی کم‌هزینه باعث افزایش تعداد مشترکین جدید خواهد شد.

این شرکت در یک یادداشت داخلی که در ماه مه فاش شد در مورد این تغییر صحبت کرد و به گفته تد سارانوس، مدیر عامل نتفلیکس، روز پنجشنبه اعلامیه رسمی آن منتشر شد. هالیوود ریپورتر.

ساراندوس به حضار در تبلیغات Cannes Lions گفت: «ما بخش بزرگی از مشتریان را کنار گذاشته‌ایم، افرادی که می‌گویند: «هی، نتفلیکس برای من خیلی گران است و من از تبلیغات اهمیتی نمی‌دهم». جشنواره

تبلیغات یک گزینه خواهد بود، نه اجباری بر همه مشترکین. ما در حال اضافه کردن یک ردیف تبلیغاتی هستیم. ساراندوس قول داده است که ما تبلیغاتی را به نتفلیکس اضافه نمی کنیم.

در حالی که مدیر نتفلیکس این تغییر را رسمی کرد، هیچ جزئیاتی را به اشتراک گذاشت. او فاش نکرد که تماشای تبلیغات چقدر هزینه اشتراک را کاهش می دهد. او همچنین نگفته است که این طرح با پشتیبانی تبلیغاتی چه زمانی برای اولین بار در دسترس قرار می گیرد یا در چه کشورهایی عرضه می شود.

در حال حاضر، یک طرح اساسی وجود دارد که به مشترکین اجازه می‌دهد محتوا را روی یک صفحه با کیفیت غیر اچ‌دی با قیمت 10 دلار در ماه تماشا کنند، در حالی که طرح استاندارد با پخش HD با قیمت 15.50 دلار قیمت دارد. طرح Premium با پخش 4K و امکان تماشای محتوا در حداکثر چهار دستگاه به طور همزمان 20 دلار هزینه دارد.

تبلیغات یک انتخاب محبوب برای خدمات پخش است

Disney + یکی دیگر از سرویس‌های پخش است که بدون تبلیغات شروع به کار کرد و اخیراً با اعلام یک ردیف پشتیبانی تجاری تغییر مسیر داده است.

دیزنی همچنین مالک Hulu است که مدت‌هاست گزینه‌ای برای پشتیبانی از تبلیغات کم‌هزینه دارد. طبق گفته Hulu، افراد بیشتری از نسخه 7 دلاری در ماه استفاده می کنند تا اینکه قیمت کامل ماهانه 13 دلار را بپردازند تا از تبلیغات تجاری خودداری کنند.

طاووس ان‌بی‌سی یکی دیگر از سرویس‌های استریم است که به مشترکین در صورت تماشای تبلیغات بیشتر استراحت می‌دهد. یک طرح تبلیغاتی 5 دلار هزینه دارد یا بینندگان می توانند دو برابر آن را بپردازند تا تبلیغات کمتری دریافت کنند.

Apple TV + شامل تبلیغات نمی شود. تنها گزینه برای تماشای سرویس استریم اپل، پرداخت هزینه کامل است. با این اوصاف، هزینه فقط 4.99 دلار در ماه است، یکسان یا کمتر از بسیاری از برنامه های رقیب که از تبلیغات پشتیبانی می کنند.



مانی ربات

خرید اپل ایدی
خرید اکانت تیندر

خرید قاب ایفون 13

منبع اصلی پست

bitly
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار اپل
2 کنترلر بازی آیفون جدید طراحی های کاملا متفاوتی را ارائه می دهند

Gamevice Flex و PowerA MOGA XP5-i Plus هر دو کنترلرهای بازی برای آیفون هستند، اما این تقریباً تنها وجه اشتراک آنهاست. محصول Gamevice دور گوشی می‌پیچد تا دکمه‌ها و d-pad‌ها را در دو طرف صفحه‌نمایش قرار دهد، در حالی که PowerA از یک کنترلر Xbox اما با پایه تلفن تقلید …

اخبار اپل
گارمین با ساعت هوشمند ورزشی جدید Enduro 2 در اپل واچ پرو پیشرفت می کند

در حالی که اپل در حال آماده شدن برای عرضه اپل واچ بعدی خود است، گارمین به تازگی ساعت هوشمند جدیدی را با تمرکز بر ورزش منتشر کرده است که ممکن است هوا را از بادبان های اپل خارج کند. Enduro 2 شبیه ساعتی است که می‌خواهید برای انواع ماجراجویی‌ها …

اخبار اپل
آیفون 14 پرو مکس آینده با برجستگی دوربین بزرگتر همراه خواهد بود

یک عکس جدید نشان می دهد که محفظه دوربین آیفون 14 پرو مکس چقدر بزرگتر خواهد بود. هشدار اسپویلر – کمی برجسته تر از آیفون 13 پرو مکس است. در ماه فوریه، نمودارهای فاش شده حاکی از آن بود که برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس ضخیم تر از آیفون …