زیرمجموعه‌های نتفلیکس در شرف ارزان‌تر شدن هستند، اما یک نکته مهم وجود دارد

تلویزیون + آرم
اخبار اپل


همه ما با گران‌تر شدن نتفلیکس آشنا هستیم، اما برای یک بار اشتراک شما می‌تواند قیمت آن را کاهش دهد – تا زمانی که مایل باشید یک یا چهار تبلیغ را تماشا کنید.

ما قبلاً شنیده بودیم که نتفلیکس در حال آماده شدن برای معرفی یک طبقه جدید با پشتیبانی از تبلیغات است، اما اکنون پس از اینکه تد سارانوس، مدیر اجرایی شرکت، تایید کرد که شرکت با چندین شریک صحبت می کند، گربه کاملاً خارج از کیف است. کسب و کار تبلیغاتی خود را راه اندازی کند.

WSJ گزارش می دهد که ساراندوس این اظهارات را روز پنجشنبه بیان کرد و گفت که نتفلیکس می خواهد “ورودی بسیار آسان به بازار” داشته باشد.

او افزود: «ما خواهان ورود بسیار آسانی به بازار هستیم – که مجدداً بر روی آن کار خواهیم کرد و آن را تکرار خواهیم کرد». “کاری که ما در ابتدا انجام می‌دهیم نشان‌دهنده این نیست که محصول در نهایت چه خواهد بود. من می‌خواهم محصول ما بهتر از تلویزیون باشد.”

نتفلیکس تنها پخش کننده ای نیست که قصد دارد پیام های تجاری را به محتوای خود اضافه کند. Disney + همچنین در حال آماده سازی تبلیغات برای هماهنگی با محتوای خود است. اکنون، به نظر می‌رسد نتفلیکس مشتاق است مطمئن شود که کنترل بیشتری بر تبلیغات خود دارد، احتمالاً برای اطمینان از اینکه آن تبلیغات با محتوایی که در مقابل آن نشان داده می‌شود، مطابقت دارند. “اگر آنقدر مهم شود که بخواهیم بر آن کنترل داشته باشیم، ممکن است [build our own ad business]” گزارش شده است که مدیر اجرایی می گوید.

در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی مبنی بر اینکه سطح جدید پشتیبانی شده از تبلیغات چقدر هزینه خواهد داشت، و همچنین اینکه نتفلیکس پخش جریانی 4K و پشتیبانی از چند دستگاه را در آن سطح ارائه خواهد کرد، در دسترس نیست. ارزان ترین پیشنهاد نتفلیکس در حال حاضر 9.99 دلار در ماه است، اما بینندگان را به تماشای یک صفحه نمایش در یک زمان محدود می کند، در حالی که محتوا حتی با کیفیت HD ارائه نمی شود، چه رسد به 4K. کسانی که به دنبال 4K هستند باید پرداخت خود را دو برابر کنند، در حالی که HD 15.49 دلار در کنار چند بهبود دیگر در بسته هزینه خواهد داشت.

در مقابل، Apple TV + 4.99 دلار در ماه هزینه دارد و تمام. اشتراک گذاری خانوادگی پشتیبانی می شود، در حالی که 4K HDR نیز به عنوان استاندارد ارائه می شود. Apple TV + نیز تبلیغاتی ندارد.

اشتراک تبلیغاتی در حالی انجام می شود که نتفلیکس همچنان با بازار در حال تغییر استریم و بازاری که اخیراً 200000 مشترک را در یک سه ماهه از دست داده است، سروکار دارد – اخباری که باعث اخراج کارکنان و لغو تعدادی از پروژه های محتوایی شد.

اگر می خواهید از نتفلیکس و تبلیغات آن به سبک لذت ببرید، حتماً لیست ما از بهترین معاملات اپل تی وی در بازار امروز را بررسی کنید.

محتوای انحصاری

Apple TV +

محتوای 100% اختصاصی به قیمت یک فنجان قهوه.

با TV +، می‌توانید برنامه‌های تلویزیونی با تولید خوب و با بودجه‌ی کلان از کارگردانان مشهور و بازیگران و بازیگران برنده جایزه را در همه دستگاه‌های Apple خود و با حداکثر شش عضو گروه Family Sharing تماشا کنید.

ممکن است با استفاده از پیوندهای خود، برای خرید کمیسیون دریافت کنیم. بیشتر بدانید.



مانی ربات

خرید اپل ایدی
خرید اکانت تیندر

خرید قاب ایفون 13

منبع اصلی پست

bitly
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار اپل
گارمین با ساعت هوشمند ورزشی جدید Enduro 2 در اپل واچ پرو پیشرفت می کند

در حالی که اپل در حال آماده شدن برای عرضه اپل واچ بعدی خود است، گارمین به تازگی ساعت هوشمند جدیدی را با تمرکز بر ورزش منتشر کرده است که ممکن است هوا را از بادبان های اپل خارج کند. Enduro 2 شبیه ساعتی است که می‌خواهید برای انواع ماجراجویی‌ها …

اخبار اپل
آیفون 14 پرو مکس آینده با برجستگی دوربین بزرگتر همراه خواهد بود

یک عکس جدید نشان می دهد که محفظه دوربین آیفون 14 پرو مکس چقدر بزرگتر خواهد بود. هشدار اسپویلر – کمی برجسته تر از آیفون 13 پرو مکس است. در ماه فوریه، نمودارهای فاش شده حاکی از آن بود که برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو مکس ضخیم تر از آیفون …

اخبار اپل
این کابل های لایتنینگ بافته شده نسبت به اپل دوام بیشتری دارند

چرا باید به کابل سفید خسته کننده ای بچسبید که وقتی بتوانید آن را به بافته ارتقا دهید، به ناچار از بین می رود؟ عکس: Cult of Mac Deals اپل در زمینه شارژ لوازم جانبی از رکورد خوبی برخوردار نیست. کابل های لایتنینگ این شرکت، به ویژه، گران قیمت و …