همه ما با گرانتر شدن نتفلیکس آشنا هستیم، اما برای یک بار اشتراک شما میتواند قیمت آن را کاهش دهد – تا زمانی که مایل باشید یک یا چهار تبلیغ را تماشا کنید.
ما قبلاً شنیده بودیم که نتفلیکس در حال آماده شدن برای معرفی یک طبقه جدید با پشتیبانی از تبلیغات است، اما اکنون پس از اینکه تد سارانوس، مدیر اجرایی شرکت، تایید کرد که شرکت با چندین شریک صحبت می کند، گربه کاملاً خارج از کیف است. کسب و کار تبلیغاتی خود را راه اندازی کند.
WSJ گزارش می دهد که ساراندوس این اظهارات را روز پنجشنبه بیان کرد و گفت که نتفلیکس می خواهد “ورودی بسیار آسان به بازار” داشته باشد.
او افزود: «ما خواهان ورود بسیار آسانی به بازار هستیم – که مجدداً بر روی آن کار خواهیم کرد و آن را تکرار خواهیم کرد». “کاری که ما در ابتدا انجام میدهیم نشاندهنده این نیست که محصول در نهایت چه خواهد بود. من میخواهم محصول ما بهتر از تلویزیون باشد.”
نتفلیکس تنها پخش کننده ای نیست که قصد دارد پیام های تجاری را به محتوای خود اضافه کند. Disney + همچنین در حال آماده سازی تبلیغات برای هماهنگی با محتوای خود است. اکنون، به نظر میرسد نتفلیکس مشتاق است مطمئن شود که کنترل بیشتری بر تبلیغات خود دارد، احتمالاً برای اطمینان از اینکه آن تبلیغات با محتوایی که در مقابل آن نشان داده میشود، مطابقت دارند. “اگر آنقدر مهم شود که بخواهیم بر آن کنترل داشته باشیم، ممکن است [build our own ad business]” گزارش شده است که مدیر اجرایی می گوید.
در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی مبنی بر اینکه سطح جدید پشتیبانی شده از تبلیغات چقدر هزینه خواهد داشت، و همچنین اینکه نتفلیکس پخش جریانی 4K و پشتیبانی از چند دستگاه را در آن سطح ارائه خواهد کرد، در دسترس نیست. ارزان ترین پیشنهاد نتفلیکس در حال حاضر 9.99 دلار در ماه است، اما بینندگان را به تماشای یک صفحه نمایش در یک زمان محدود می کند، در حالی که محتوا حتی با کیفیت HD ارائه نمی شود، چه رسد به 4K. کسانی که به دنبال 4K هستند باید پرداخت خود را دو برابر کنند، در حالی که HD 15.49 دلار در کنار چند بهبود دیگر در بسته هزینه خواهد داشت.
در مقابل، Apple TV + 4.99 دلار در ماه هزینه دارد و تمام. اشتراک گذاری خانوادگی پشتیبانی می شود، در حالی که 4K HDR نیز به عنوان استاندارد ارائه می شود. Apple TV + نیز تبلیغاتی ندارد.
اشتراک تبلیغاتی در حالی انجام می شود که نتفلیکس همچنان با بازار در حال تغییر استریم و بازاری که اخیراً 200000 مشترک را در یک سه ماهه از دست داده است، سروکار دارد – اخباری که باعث اخراج کارکنان و لغو تعدادی از پروژه های محتوایی شد.
اگر می خواهید از نتفلیکس و تبلیغات آن به سبک لذت ببرید، حتماً لیست ما از بهترین معاملات اپل تی وی در بازار امروز را بررسی کنید.
بدون دیدگاه