Apple TV + هنوز تنها چند سال از عمرش می گذرد و بسیاری به کمبود قابل مقایسه محتوا در سرویس آن اشاره می کنند، اما به نظر می رسد استراتژی آن برای این شرکت کار می کند.
طبق گزارش جدیدی از Self، یک شرکت تجزیه و تحلیل مالی شخصی، Apple TV + دارای بالاترین امتیاز در بین تمام سرویس های پخش است. این گزارش که رتبهبندیهای کاربران را در نمایشها و فیلمها جمعآوری میکند، اکثر سرویسهای پخش بزرگ مانند Apple TV +، Netflix، HBO Max، Disney +، Peacock، Hulu، Prime Video و Paramount + را مقایسه میکند.
در حالی که اپل در مقایسه با سال گذشته کاهش میانگین رتبه بندی محتوای خود را تجربه کرد، همچنان رتبه اول را با HBO Max و Disney + به ترتیب در رتبه های دوم و سوم حفظ کرد.
Apple TV + بیشترین کاهش امتیاز را داشت (0.16)، در حالی که Hulu کمترین (0.02) را داشت، اما در مجموع محتوای ارائه شده از این پلتفرم ها به هیچ وجه کاهش قابل توجهی نداشت.
Apple TV + علاوه بر دستیابی به محتوای با بالاترین امتیاز، محتوای خود را نیز با بالاترین درصد افزایش داد. طبق داده ها، اپل محتوای خود را تقریباً 56 درصد افزایش داده است. با این حال، نتفلیکس همچنان بیشترین محتوا را در سرویس پخش خود ارائه می دهد.
با نگاهی به دوره زمانی یکسان، این مطالعه نشان داد که تقریباً چه مقدار محتوا در هر پلتفرم وجود دارد و چگونه تغییر کرده است. Apple TV + بالاترین درصد افزایش (55.78٪) را در محتوای ارائه می دهد، با این حال، Netflix کتابخانه خود را با بالاترین میزان (1404) افزایش داد و پس از آن Disney + (469) قرار گرفت.
Apple TV + مطمئناً به این زودی متوقف نخواهد شد. سریالها و فیلمهای جدید و همچنین فصلهای جدید نمایشهایی دارد که تقریباً هر هفته منتشر میشوند. بر اساس گزارش امروز، به نظر می رسد استراتژی این شرکت برای انتشار تمام محتوای اصلی، مشابه استراتژی قدیمی HBO، برای سرویس استریم به خوبی کار می کند.
مانی ربات
خرید اپل ایدی
خرید اکانت تیندر
بدون دیدگاه